polpot Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg er en 25 år gammel gutt. Jeg har en del rare prikker i huden over hele kroppen. Har hatt det et års tid nå og jeg har vært hos lege med det. Han fant ikke ut hva det var. Det er sånn at det klør sinnsykt mye, de kommer og går relativt fort, hvis jeg klør meg hardt et sted jeg ikke har prikker er det prikker der dagen etterpå eller seinere på dagen, det er mest på armer og bein men også på magen, prikkene ser ut som små sår og har en liten skorpe gjerne, noen av prikkene har jeg klødd mye på og de vil ikke gå bort igjen ,em det er mest rundt leggene og på beina. Jeg har prøvd og smøre med alt som kan smøres med...fra kortison til vanlig fuktighets-krem. Det smitter ikke over på noe vis. Håper noen kan hjelpe meg da dette er skikkelig irriterende. Har begynnt og lure på om det rett og slett er psykisk men jeg tror ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99457-rare-prikker-i-huden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.