Focusina Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Brøt ut av et langvarig barndomsforhld for 5 år siden. Mest pga at sexen ikke fungerte mellom oss. I 8 år var jeg et platonisk ikke sesuelt vesen. Da jeg brøt ut var jeg totalt uerfaren. Dette er endret nå. Innedet destrukrive forhold der sex, var det vesentligste. Det siste forholdet var basert på at han hadde fullstendig makt over meg. Flte meg som en slave og nøt det samtidig. Hva gjør dette meg til? Er jeg en machosist? Eller kan fungere i et mer "normalt" forhold senere? Har brutt med typen nå, men det skremmer meg at jeg aldri har tent slik på noen tidligere. Kan legge til at jeg vokste op uten særlig kjærlighet. Kan det være årsaken til at jeg har tendens til å underkue meg? Forøvrig kan jeg fantasere pm å dominere selv også. Grunnen til min fustrasjon er hvordan jeg skal klare å finne en type som tenner meg slik igjen? Grøsser ved tanken på menn som liker "faste" stillinger og ritualer. Råd?! Hilsen litt uerfaren... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99496-s-eller-m-en-100-legning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sub-dame Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sub kalles vel det ofte, det å tenne på å underkaste seg. Du er slett ikke alene om det, hvis du søker litt på nettet finner du masse stoff og fora for dette. Jeg er selv såkalt sub, selv om jeg også kan tenne på å dominere. Jeg har det på den måten at når jeg er sammen med nye partnere tenner jeg de første gangene, det er vel spenningen tenker jeg. Men når alt er kjent og han tydelig sverger til misjonær og andre tradisjonelle ting så mister jeg tenningen. Så i et langvarig forhold tror jeg at jeg må ha en som hele tiden ønsker å teste grenser og dominere meg. Har bare ikke møtt han ennå. Jeg venter heller hele livet på denne mannen fremfor å gå inn i et vanlig forhold hvor han ikke tenner på å dominere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99496-s-eller-m-en-100-legning/#findComment-563387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.