Gå til innhold

Anbefalte innlegg

28 år gml fikk jeg vite på bedriftskontroll hos lege at jeg var 5 mnd på vei (forholdet var over for et par mnd siden). Ingen ytre tegn på svangerskap, normal mens etc..Var alenemor i 6 år (OK kontakt m barnets far og samværsordning) så møtte jeg min "store kjærlighet", giftet meg for første gang i en alder av 35 og ble gravid. Min mann tolererte ikke at jeg var dårlig de fire første mnd av svangerskapet, livet mitt ble sagte men sikkert et kvalmt helvete. Han ble sykelig sjalu på alle i min nærhet (selv mens jeg var høygravid). Når min nye lille datter var ca. 5mnd ble jeg innlagt med "hjerteflimmer" etter en episode med min mann. Vi er nå separerte, skilles i mai.

Føle mæ så fordømt mislykket!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99523-e-%C3%A6-mislykka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kordan kan du tænke sånn? Du e slættes ikke mislykka. Vær nu heller gla du har 2 friske onga. At dæm har forskjellige fedre gjør ikke nåt. Det har mine åsså. Sånt skjer bare, sæll om det kanskje ikke e det man ser fårr sæ når man e yngre. Men d e nu enda bra at ikke alt går som man planlægg. Ka tru kor kjedeli d sku vorre!;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99523-e-%C3%A6-mislykka/#findComment-565588
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...