Gå til innhold

Påskeegg fra svigermor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest påskekaninen

Selv om jeg ikke er så gammel selv, kan jeg godt huske den tid da man dyrket poterer og grønnsaker i hagen hjemme for å spare penger...man fyrte med ved som man hogde selv osv.

Om dine svigerforeldre er blant dem som har opplevd tøffe tider; så er det noe som i en del tilfeller setter spor.

Men de kan selvsagt bare være gjerrige også...

De er nok litt gjerrige, ja. Du sko sett da vi inviterte i stort selskap, og de bodde her. Det var bursdag til et av barna. Foreldrene mine ga flott smykke i gull, svigerforeldrene mine ga gave til under 100-lappen.

Herregud, jeg må le. MINDRE enn et vanlig egg til og med?

Nåja, det er i slike tilfeller man får tviholde på tanken og messe om og om igjen for seg selv;"Det er tanken som teller, det er tanken som teller..."

Så lenge ungen ble glad, så får man være fornøyde. De ser ikke forskjell på stort og smått, dyrt eller billig, inntil en viss alder iallefall...:-)

Gjest påskekaninen

Herregud, jeg må le. MINDRE enn et vanlig egg til og med?

Nåja, det er i slike tilfeller man får tviholde på tanken og messe om og om igjen for seg selv;"Det er tanken som teller, det er tanken som teller..."

Så lenge ungen ble glad, så får man være fornøyde. De ser ikke forskjell på stort og smått, dyrt eller billig, inntil en viss alder iallefall...:-)

Ja, det er jo tanken som teller. Jenta blir nok glad, hun får det i påsken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...