Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke tro det er sant jeg! I dag bekreftet blodprøven det hjemmetesten viste svakt i går, vi skal ha barn!

Etter fem års prøving, ett svangerskap utenfor livmoren og tre mislykkede IVF-forsøk skulle vi altså lykkes på fryseforsøk.

Helt utrolig deilig...

Hadde ikke de store forhåpningene denne gangen, siden det var fryseforsøk og livmorslimhinnen min var veldig tynn.

Men det viser at alt går an.

Ikke gi opp.

Klem fra (tidligere rita-e for de som husker meg)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99581-endelig-etter-fem-%C3%A5r-to-bl%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

vi var med på et radioprogram om ufrivillig barnløshet for 2 1/2 år siden.

Jeg husker det veldig godt for jeg hørte på radioen da. Syntes dere var så tøffe som stilte opp. Tenk at det endelig gikk bra da Rita. Det er jo helt fantastisk. :o)

Selv har jeg hoppet av prøverørskarusellen etter to aborter etter forsøk og går nå for adopsjon. Vi har jo ei IVF jente fra før av og føler oss utrolig heldige som skal få oppleve å få barn både på den ene og andre måte.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...