Gå til innhold

Sett dere på skolebenken, jenter!

Anbefalte innlegg

Spør du meg så burde ikke dette kurset vært forbeholdt prostituerte. Så mange udugelige kvinnfolk det finnes er ute, jenter som overhodet ikke veit hva de skal gjøre med det mannlige lem og som bidrar til at flere av oss faktisk må fake våre orgasmer, er et tydelig tegn på at problemet med kvinnfolk og deres udugelighet i senga er et landsomfattende problem.

Jeg mener helt ærlig at dette kurset burde bli gitt til samtlige kvinnfolk som er elendige i senga, alså flertallet av dere, og at dette tiltaket burde vært gitt på blå resept.

Mange ekteskap kunne tross alt blitt reddet om kvinnfolk gjorde sin jobb i senga.

Det gjør flertallet per i dag ikke!

Ikke rart at menn tyr til de prostituerte som faktisk er skolerte.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/04/03/365621.html

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99593-sett-dere-p%C3%A5-skolebenken-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• Dorthe

11

• carma

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Hrmpf!

5 vekttall i fellatio, syns jeg ser det sammen med resten av papira mine.

Kanskje jeg da kan bli sexpert på doktoronline? Betalt, asså? ;)

Jeg spurte en gang webbis om jeg kunne bli det, men jeg fikk dårlig med tilbakemeldinger.

Jeg føler selv at jeg kunne dugd veldig godt til jobben, men da måtte jeg kanskje sluttet med innlegg av typen over.

Et forslag som kanskje dolredaksjonen hadde gått med på var to betalte brukere, f.eks. meg og deg, hvor vi i praksis prøvde ut mye av det dolbrukerne spør om, og foreviget det hele i bilder som vi selvsagt la ut på nett. Vi måtte selvsagt sensurert bort ansiktene våres.

Det tror jeg hadde blitt en slager, og dol ville pga sin økte medieomtale nå uante høyder i forhold til nye brukere.

Hvis dette er et forslag som du finner interessant, så kunne vi kanskje foreslått det i fellesskap?

Hvem er det som faker mest; jentene eller guttene ?

Sier DET deg noe ? ;o)

Tror nok det er en del gutter som også trenger litt opplæring.

Husk det er flest jenter som bryter opp et forhold...

*erte,erte*

Hilsen skolerte

Dette burde vært obligatorisk på skolen...så hadde vi sluppet alle disse "potetsekkene" av noen damer.

Annonse

Hvem er det som faker mest; jentene eller guttene ?

Sier DET deg noe ? ;o)

Tror nok det er en del gutter som også trenger litt opplæring.

Husk det er flest jenter som bryter opp et forhold...

*erte,erte*

Hilsen skolerte

Men jentene bryter opp forholdene fordi de møter gutter med ekstreme praktiske kunnskaper om sex, f.eks. meg.

Så jeg føler meg selvsagt ikke truffet da jeg vet at jeg er et seksuelt atlet som verden knapt har sett maken til :)

Jeg spurte en gang webbis om jeg kunne bli det, men jeg fikk dårlig med tilbakemeldinger.

Jeg føler selv at jeg kunne dugd veldig godt til jobben, men da måtte jeg kanskje sluttet med innlegg av typen over.

Et forslag som kanskje dolredaksjonen hadde gått med på var to betalte brukere, f.eks. meg og deg, hvor vi i praksis prøvde ut mye av det dolbrukerne spør om, og foreviget det hele i bilder som vi selvsagt la ut på nett. Vi måtte selvsagt sensurert bort ansiktene våres.

Det tror jeg hadde blitt en slager, og dol ville pga sin økte medieomtale nå uante høyder i forhold til nye brukere.

Hvis dette er et forslag som du finner interessant, så kunne vi kanskje foreslått det i fellesskap?

Ja, vi menn begynner å bli lei av alle disse damene som opptrer som "potetsekker". På tide med litt opplæring, og helst en 6 årig utdannelse, er tross alt kompliserte saker dette her.

Du kan jo begynne med å sende meg noen bilder, så kan vi alltids få til en ordning ;)

Annonse

Øh.. er det helt ut nå å møte opp med alle hull kollåpne og ligge på ryggen og telle fliser i taket mens han peser seg ferdig? *forvirret*

Det var ikke meningen å gi dere kvinnfolka prestasjonsangst, altså. jeg er f.eks. sikker på at du duger helt greit :)

Du kan jo begynne med å sende meg noen bilder, så kan vi alltids få til en ordning ;)

Bilder av meg i utfordrende posituter er dessverre noe jeg ikke har, og hadde jeg hatt det så hadde jeg nok beholdt dem for meg selv.

Det er tross alt grenser for hvor mange jeg vil sørge for at mister nattesøvnen :)

Daaakardeia!

Men hvis du har så mye erfaring med SÅ mange udugelige kvinnfolk der ute, som overhodet ikke veit hva de skal gjøre med ditt mannlige lem og som bidrar til at du må fake dine orgasmer, så er det kanskje på tide å ta en titt på seg selv..? :-p

Når det er noe galt med "alle andre" bør det ringe en liten bjelle ;o)

Daaakardeia!

Men hvis du har så mye erfaring med SÅ mange udugelige kvinnfolk der ute, som overhodet ikke veit hva de skal gjøre med ditt mannlige lem og som bidrar til at du må fake dine orgasmer, så er det kanskje på tide å ta en titt på seg selv..? :-p

Når det er noe galt med "alle andre" bør det ringe en liten bjelle ;o)

Helvete, og jeg som trodde det var alle andre det var noe feil med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...