Gå til innhold

Sett dere på skolebenken, jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• Dorthe

11

• carma

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke så rart det.. Alle andre tenker jo bare på sine egne behov - det er bare du som tenker på dine! ;o)

Det verste er at det ikke er mine jeg stort sett tenker på :)

Men det er også trikset. Hvis begge parter tenker mest på den andre part, og ting ellers stemmer, så blir ting ofte genialt, spesielt når man kjenner hverandre godt :)

Annonse

Annonse

Men det var bra du har forstått det ;o), i din alder mener jeg.

Når jeg interesserer meg for noe så setter jeg meg alltid inn i alt om den saken, og vil bli best mulig. Først var det slalom når jeg var liten, blei helt rabiat og trente hver jævla dag, blei selvsagt litt god, så fant jeg ut at skateboarding var jævla kult, og begynte med det i stedet, og der ble jeg også etter noen år jævla god, leste alt som var om det, osv, så var det vekttrening, hvor jeg har lest tusener av sider om trening og kost, og blei hekta der.

Så ble det sex, og der ble jeg også god, men som med vekttreninga så blir man aldri helt uttlært! :)

Når jeg interesserer meg for noe så setter jeg meg alltid inn i alt om den saken, og vil bli best mulig. Først var det slalom når jeg var liten, blei helt rabiat og trente hver jævla dag, blei selvsagt litt god, så fant jeg ut at skateboarding var jævla kult, og begynte med det i stedet, og der ble jeg også etter noen år jævla god, leste alt som var om det, osv, så var det vekttrening, hvor jeg har lest tusener av sider om trening og kost, og blei hekta der.

Så ble det sex, og der ble jeg også god, men som med vekttreninga så blir man aldri helt uttlært! :)

Det virker som du er sta og moden for alderen. Du høres ut som et lovende emne for den som en gang skal gifte deg/ flytte sammen med.

Det var faktisk litt av et kompliment fra min side ;o)

Det virker som du er sta og moden for alderen. Du høres ut som et lovende emne for den som en gang skal gifte deg/ flytte sammen med.

Det var faktisk litt av et kompliment fra min side ;o)

Jo takk, det var et godt kompliment, men nå har det seg så at jeg verken skal gifte meg eller flytte sammen med noen i uoverskuelig framtid!

Men du har rett i at jeg er moden selv om det selvsagt ikke ser sånn ut her på dol :)

Da får du lese det jeg skriver litt bedre, samt sile ut tullprat fra seriøse innlegg! :)

Jeg er ikke så ofte inn på seksualforum. Det blir bare sånn på kvelden når det er få innlegg. Men jeg synes det er moro å erte litt da, Faktisk synes jeg du er en sympatisk fyr med sterke meninger.

Jo takk, det var et godt kompliment, men nå har det seg så at jeg verken skal gifte meg eller flytte sammen med noen i uoverskuelig framtid!

Men du har rett i at jeg er moden selv om det selvsagt ikke ser sånn ut her på dol :)

Det vet du aldri. Plutselig møter du dama i ditt liv og så er det gjort. Du er jo i den rette alderen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...