Gå til innhold

Sett dere på skolebenken, jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• Dorthe

11

• carma

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Spør du meg så burde ikke dette kurset vært forbeholdt prostituerte. Så mange udugelige mannfolk det finnes er ute, menn som overhodet ikke veit hva de skal gjøre med det kvinnelige kjønnsorgan og som bidrar til at flere av oss faktisk må fake våre orgasmer, er et tydelig tegn på at problemet med mannfolk og deres udugelighet i senga er et landsomfattende problem.

Jeg mener helt ærlig at dette kurset burde bli gitt til samtlige mannfolk som er elendige i senga, alså flertallet av dere, og at dette tiltaket burde vært gitt på blå resept.

Mange ekteskap kunne tross alt blitt reddet om mannfolka gjorde sin jobb i senga.

Det gjør flertallet per i dag ikke!

Sant nok det, men det kommer vel heller på mangel på kommunikasjon.

Det er da faktisk ennå færre menn som vet hva de skal gjøre i senga med kvinner utenom -inn-ut- prinsippet enn kvinner som vet hva de skal gjøre med menn.

Så med dette innlegget driter du deg kraftig ut kompis!

Nei, det gjør jeg ikke.

Du derimot, som tar innlegget bokstavelig, du driter deg ut, kjære venn :)

Spør du meg så burde ikke dette kurset vært forbeholdt prostituerte. Så mange udugelige mannfolk det finnes er ute, menn som overhodet ikke veit hva de skal gjøre med det kvinnelige kjønnsorgan og som bidrar til at flere av oss faktisk må fake våre orgasmer, er et tydelig tegn på at problemet med mannfolk og deres udugelighet i senga er et landsomfattende problem.

Jeg mener helt ærlig at dette kurset burde bli gitt til samtlige mannfolk som er elendige i senga, alså flertallet av dere, og at dette tiltaket burde vært gitt på blå resept.

Mange ekteskap kunne tross alt blitt reddet om mannfolka gjorde sin jobb i senga.

Det er bra noen forstår det jeg skrev :)

Hmmm, jeg må ha vært særdeles heldig med mine jenter? Har bare godt å si om kvinnene, de oppfyller omtrent alle mine ønsker, er det bare jeg som har vært heldig?

Med alle?

Det har ikke jeg vært.

Med jeg har selvsagt vært heldig med mange.

Annonse

Godt poeng. Trur mange mannfolk kunne tenkt seg eit slikt praktisk kurs. Sjølvsagt med rimeleg yppige lærarinner...

Gjest Daraan

Nei, det gjør jeg ikke.

Du derimot, som tar innlegget bokstavelig, du driter deg ut, kjære venn :)

Selvfølgelig tar jeg det bokstavelig! Står du ikke for det du skriver kanskje? Eller trekker du deg nå??

Du kan da ikke grave under en stol at det virker som de fleste mann folk inne aner hva de skal gjøre for å stimulere ei dame i senga utenom "inn-ut" prisnippet. Mens damer da stort sett både kan suge,runke,slikke,og leke!

Nei jeg står knallhardt på hva jeg skriver her. -Jeg- dummer meg hvertfall ikke ut!

Selvfølgelig tar jeg det bokstavelig! Står du ikke for det du skriver kanskje? Eller trekker du deg nå??

Du kan da ikke grave under en stol at det virker som de fleste mann folk inne aner hva de skal gjøre for å stimulere ei dame i senga utenom "inn-ut" prisnippet. Mens damer da stort sett både kan suge,runke,slikke,og leke!

Nei jeg står knallhardt på hva jeg skriver her. -Jeg- dummer meg hvertfall ikke ut!

Hehe, du dummer deg i det minste ut kraftig nå.

Jo, jeg står for det jeg skriver her inne, og så vidt jeg ser så er det vel bare du som tolket dette innlegget som om jeg mente det jeg skrev ordrett.

Gjest Daraan

Hehe, du dummer deg i det minste ut kraftig nå.

Jo, jeg står for det jeg skriver her inne, og så vidt jeg ser så er det vel bare du som tolket dette innlegget som om jeg mente det jeg skrev ordrett.

Har ingenting å si hvordan du mente det du skrev, men -hva- du faktisk skrev. Om du mente noe annet har ikke jeg noe med, og det er heller ikke opp til meg å drive å tolke heller. Hva jeg -tror- du mener er irrelevant. Jeg tar utgangspunkt i hva du faktisk skriver jeg.

At du ikke greier stå for det er ikke min feil!

Har ingenting å si hvordan du mente det du skrev, men -hva- du faktisk skrev. Om du mente noe annet har ikke jeg noe med, og det er heller ikke opp til meg å drive å tolke heller. Hva jeg -tror- du mener er irrelevant. Jeg tar utgangspunkt i hva du faktisk skriver jeg.

At du ikke greier stå for det er ikke min feil!

Så når jeg skriver nå:

Heil Hitler! Mannen gjorde jo alt helt ok. Utrydde jødefaenskapet, de homofile, alle som ikke var som meg.

Åhhh... som jeg elsker den mannen som klinte til med en verdenskrig i historieboka...

Da tror du på at jeg er nynazist og trives vilt med Hitler?

Vel...

I og med at samtlige av de som svarte meg presterte å forstå hvor landet lå, bortsett fra deg, så sier vel det mer om deg enn meg.

Annonse

Gjest Daraan

Så når jeg skriver nå:

Heil Hitler! Mannen gjorde jo alt helt ok. Utrydde jødefaenskapet, de homofile, alle som ikke var som meg.

Åhhh... som jeg elsker den mannen som klinte til med en verdenskrig i historieboka...

Da tror du på at jeg er nynazist og trives vilt med Hitler?

Vel...

I og med at samtlige av de som svarte meg presterte å forstå hvor landet lå, bortsett fra deg, så sier vel det mer om deg enn meg.

Uansett hvor mye jeg gjennomskuer din sarkasme og ironi så må jeg jo strengt tatt forholde meg til det du skriver....!!

Hvilken rett har jeg til å gå å lage egene meninger om hva du -egentlig- mener...?? Jeg må jo gå ut fra hva som faktisk står der!

Uansett hvor mye jeg gjennomskuer din sarkasme og ironi så må jeg jo strengt tatt forholde meg til det du skriver....!!

Hvilken rett har jeg til å gå å lage egene meninger om hva du -egentlig- mener...?? Jeg må jo gå ut fra hva som faktisk står der!

Hehe, greit nok, men da misforsår du mer enn litt :)

Gjest thruma

Jeg synes egentlig sex begynner å miste en del av sjarmen når det blir til vitenskap..

Joa, lære seg forskjellige saker og ting for å glede partneren, helt klart! Men når det blir så mye pressure om å være teknisk god i senga, så er det ikke fullt så gøy lenger; det blir heller en slags merkelig konkurranse. . Trodde noe av cluet med å sex var å ha det gøy/godt/whatever.

Bare å slippe seg mer eller mindre løs og finne ut hva man gjør; ikke bare bli tenkende på en "oppskrift" man har lært på "skolebenken".

Hm.. muligens litt på bærtur, men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...