maradona Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Noen ganger fleiper dere jenter med at han hadde penis som en lillefinger, ved å vise lillefingeren. Men min er alt annet enn en lillefinger, men nemmelig like stor som en langfinger..blir dette alt for stort?. Skjønner jo at det kommer til å bli veldig trangt, men er det mulig å gjennomføre samleie med såpass stort utstyr? 0 Siter
vilde Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Hadde jeg sett en penis så diger som en langefinger hadde jeg svimt av... Aldri i livet om jeg ville taklet noe så stort. 0 Siter
Gjest En kåt en Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Hadde jeg sett en penis så diger som en langefinger hadde jeg svimt av... Aldri i livet om jeg ville taklet noe så stort. hehe, ja uff det der var skremmendes.. 0 Siter
Gjest lolitapia Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 hehe, ja uff det der var skremmendes.. Hihihi..da må du ha en diger langfinger.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.