Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Det var negativt resultat i dag. Uff, uff - jeg er sint, sint og lei, lei. Satte jo bare inn et egg (kjempegod kvalitet), men hadde likevel tro på dette da. Har hatt veldig mye mensmurringer og vondt i ryggen akkurat som sist jeg var gravid - og dette har jeg aldri ellers - det må være progesteronet som spiller meg et puss (var jo naturlig syklus dette- fryseforsøk).

Det verste er at vi investerer så mye energi og tanker og følelser i dette - og vi opplever det som forgjeves - noen som har hatt den følelsen??

Tok dette mye hardere nå enn sist og klarer ennå ikke helt å tenkte positivt. Men jeg har 3 egg til i fryseren og det er jo nye håp der - men vanskelig å tenkte fremover akkurat nå.

Ja, ja litt syt her fra meg - dette er pyton må jeg inrømme.

Ha en fin helg til dere alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99653-nei-nei-nei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så leit :o(((. Jeg husker du en gang sendte meg en nydelig mail med noen engler, og en historie om hvordan det kan være en mening med triste ting som skjer (etter at jeg aborterte). I dag vet jeg jeg at det stemmer. Nå når Vesla er her, skjønner jeg jo at det var verdt å vente noen måneder for å få akkurat henne. Hadde det gått bra første gangen - hadde jo ikke HUN vært her i dag.

Kanskje det er en mening med dette også. I fryseren ligger kanskje spiren som blir ditt barn. Hvis du hadde blitt gravid nå, hadde ikke det barnet fått sjansen.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99653-nei-nei-nei/#findComment-564317
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...