Gå til innhold

Små bryster...............!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• shandy

5

• Ha-vanskelig

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Hvis mannen din er fornøyd, så er vel det DET som teller.

Men det er sant, gutter flest titter på pupper. De sier EN ting, men glaner gjør de likevel.

A propos pupper. Det er noe puppegreier i Big Brother jeg ikke riktig har fått med meg. Har Stina noe slags uttagbare innlegg som Henriette har fått låne? Hvis du svarer at du ikke ser på, begynner jeg å skrike høyt.

A propos pupper. Det er noe puppegreier i Big Brother jeg ikke riktig har fått med meg. Har Stina noe slags uttagbare innlegg som Henriette har fått låne? Hvis du svarer at du ikke ser på, begynner jeg å skrike høyt.

Skrik, for jeg ser ikke. Så noe her om dagen, og litt i går, men det er så tregt at det fenger ikke.

Suppegjeng. Bare rør og krangel. Den eneste jeg har lagt merke til er han som prater "Eldar" hele tiden. For ei masebøtte. Nei, jeg skal kjede meg bra mye for å gidde å få med meg slutten av denne sesongen.

Jo også hun som har barbert av seg øynebrynene, og malt på svarte streker `´ sånn - rett i været. Jeg har skrevet noe om det før - ser helt dum ut, og virker sånn også.

Ellers har jeg ikke aning.....

petter smart

Så mannen din nekter deg å ta en brystoperasjon? Det synes jeg er utrolig egoistisk av ham! Hva er han redd for? Komplikasjoner under operasjonen eller at du skal bli mer attraktiv? Jeg vedder på det siste! Han er vel redd for at noen skal ta deg fra ham. Hvilken BH-størrelse bruker du nå da? Jeg var fullstendig flat, en minus A som jeg kaller det. Nå bruker jeg B-cup, etter at jeg fikk lagt inn silikon. Fra å se ut som jeg var i puberteten ser jeg nå mere ut som en voksen kvinne føler jeg. Kan dere ikke bli enige om at du bare legger inn litt, slik at du bare blir seende "normal" ut? Mange menn tenker sikkert at silikonpupper = store pupper. Men det er ikke sant. Hvis han virkelig elsker deg og vet hvordan de små brystene plager deg synes jeg han bør la deg ta operasjonen. Min mann er ihvertfall fornøyd, det vil nok din bli også...Lykke til!!!

Mener du at menn ønsker kvinnene sine så stygge som mulig slik at ingen vil ta dem fra dem? Det var en morsom teori.

Kan det ikke tenkes at han liker henne som hun, at han ikke legger så stor vekt på brystene og at han ikke vil risikere medisinske problemer?

Annonse

Hvis mannen din er fornøyd, så er vel det DET som teller.

Men det er sant, gutter flest titter på pupper. De sier EN ting, men glaner gjør de likevel.

"Hvis mannen din er fornøyd, så er vel det DET som teller."

Det viktigste er vel heller at man er fornøyd selv?

Jeg ser ikke noe galt i å fikse på utseendet, men det beste er om man kan akseptere at man er slik man er.

Handler dette egentlig om dårlig selvbilde og selvtillit generelt, så blir det feil å ta en operasjon. Psykiske problemer kan ikke løses med slike fysiske inngrep.

"Hvis mannen din er fornøyd, så er vel det DET som teller."

Det viktigste er vel heller at man er fornøyd selv?

Jeg ser ikke noe galt i å fikse på utseendet, men det beste er om man kan akseptere at man er slik man er.

Handler dette egentlig om dårlig selvbilde og selvtillit generelt, så blir det feil å ta en operasjon. Psykiske problemer kan ikke løses med slike fysiske inngrep.

Men her må hun jo gå fra mannen for å bli fornøyd med utseendet. Blir hun lykkelig av det? Er poenget at flest mulig skal glane og sikle, kun pga. puppene, eller vil hun ha det godt med mannen sin?

Han tenker vel neppe tanken at andre menn vil finne henne mer tiltrekkende, og at det er det som er grunnen til at hun skal være som hun er.

Han hadde vel ikke nektet henne dette hvis han ikke var førnøyd, og glad i henne som hun var, men IKKE vil ha henne dersom hun gjør noe.

Jeg vet ikke jeg, men det er tydelig at hun må velge mellom større pupper, eller mannen. Å ikke er det sikkert at andre menn ser noe mer på henne av den grunn heller, for det skal da litt mer til.

For sin egen del, jo vrengte bukselummer, eller alt for store så det går på helsa løs, men vanlige normale, bare for små for hennes del?

Nei, da er det korka å risikere å miste mannen.

palme1365380499

Brystene står vanligvis til kvinnens kropp, de behøver ikke være store, en håndfull bryst er godt å ta i og pent å se på.Har hun fyldige brystvorter som lett blir stive, er de nok like attraktivte.

Hvis kvinnen i tillegg er fornøyd med sin kropp så vil det synes lang vei og de fleste blir fornøyd.

Ønsker mann at alle skal stirre på en og snu seg etter en, så er store, stive og spenstige bryster tingen,(sillikonpupper kan ofte se virkelig kunstige ut når de blir for stive og stramme i skinnet) tror få ønsker å være på utstilling hele tiden?

Det er sikkert tungt og mindre attraktivt med store bryster etter hvert som åra går og de blir hengende mer og mer.

Hver sin smak!!!!

Gjest Betatt

Brystene står vanligvis til kvinnens kropp, de behøver ikke være store, en håndfull bryst er godt å ta i og pent å se på.Har hun fyldige brystvorter som lett blir stive, er de nok like attraktivte.

Hvis kvinnen i tillegg er fornøyd med sin kropp så vil det synes lang vei og de fleste blir fornøyd.

Ønsker mann at alle skal stirre på en og snu seg etter en, så er store, stive og spenstige bryster tingen,(sillikonpupper kan ofte se virkelig kunstige ut når de blir for stive og stramme i skinnet) tror få ønsker å være på utstilling hele tiden?

Det er sikkert tungt og mindre attraktivt med store bryster etter hvert som åra går og de blir hengende mer og mer.

Hver sin smak!!!!

Helt ærlig så er brystene det jeg faktisk ser minst på! Skal jeg bedømme utseendet til en jente går jeg først på ansikt/utstråling, så kanskje rumpen. Men det har ingenting å si! Forstår at dere jenter kanskje kan ha vanskelig for å tro det men det er sant.

Hei!

Regner du da ikke homofile (gutter) som "gutter"?

Og kan det tenkes at ulike kulturer har ulike preferanser for hva som er pent/stygt og maskulint/feminint?

Vennlig hilsen

Synes du begynner å dra den litt langt nå, men det er kanskje poenget?

Greit at det forskjell på kulturer ang pent/stygt,men poenget er uansett at man SER !

Annonse

*skrik*

;-)

Hun ønsker å ta en brystoperasjon fordi hun plages med sitt eget utseende. Snilt av mannen å bekymre seg og elske henne som hun er osv. men skjønner ikke helt hvordan han kan nekte henne en operasjon. Han vil vel at hun skal ha det bra med kroppen sin? Man unner vel den man elsker det beste? Synes ikke dette er så veldig "sneversynt" av meg å mene?! Og jeg har heller ikke skrevet at jeg synes alle med små pupper ser ut som om de er i puberteten, jeg skrev at JEG følte det slik om min egen kropp, ok? Det må jeg da få lov til?! Mange her som sier "alle pupper er så fine så" osv, men tror ikke det hjelper denne dama så mye. En brystoperasjon er ikke noen big deal, det er så mange som gjør det...og som sagt; hun trenger jo ikke legge inn så mye. Bare så hun fyller en bh f.eks. dersom hun er helt flat?

Gjest Daraan

Helt ærlig. Synes ikke du det sier litt du må gå fra mannen din for å kunne forstørre brystene dine. Om han har så stor motstand mot det så -synes- han du er fin som du er. Hadde han ikke likt deg så hadde han ikke vært gift med deg da!

Dessuten synes jeg du gir lite kreditt til voksne menn når du tror at de bare bryr seg om bh-størrelsen din. Så lenge det ikke er SDD så er faktisk ikke de fleste menn så opptatt av det.

Neh kos deg med mannen din du og kjøp deg push-ups i fleng om du føler for det heller..

Helt ærlig. Synes ikke du det sier litt du må gå fra mannen din for å kunne forstørre brystene dine. Om han har så stor motstand mot det så -synes- han du er fin som du er. Hadde han ikke likt deg så hadde han ikke vært gift med deg da!

Dessuten synes jeg du gir lite kreditt til voksne menn når du tror at de bare bryr seg om bh-størrelsen din. Så lenge det ikke er SDD så er faktisk ikke de fleste menn så opptatt av det.

Neh kos deg med mannen din du og kjøp deg push-ups i fleng om du føler for det heller..

Jeg har da nettopp skrevet at puppestørrelsen er totalt irrelevant for meg, så nå lurer jeg bare på hva som egentlig er problemet ditt?

Noe er det åpenbart.

Du får nå kjeft/blir dratt inn i alt også da :-)

Jeg tror det er en jævel som er alle disse nicka, og så henger han seg helt utrolig opp i meg.

Alternativet er selvsagt at det er jævla mange som er fanatisk opptatt av meg, noe som er mindre sannsynlig enn at disse nickene er en og samme person hele gjengen.

Mye gærninger her :)

Jeg tror det er en jævel som er alle disse nicka, og så henger han seg helt utrolig opp i meg.

Alternativet er selvsagt at det er jævla mange som er fanatisk opptatt av meg, noe som er mindre sannsynlig enn at disse nickene er en og samme person hele gjengen.

Mye gærninger her :)

Jepp, her er det litt av hvert. Bare å drite i egentlig, eller svare med samme mynt.

Jeg gjør som følger: Gir som jeg får, og det pleier å funke bra. Så får heller noen bli sure/fornærmet. Jeg for min del glemmer sure gulp og dritt så fort jeg har lest det, og lar neste innlegg, og DEN meningen der telle.

Noen har en lei tendens til å dra med seg skit i det uendelige.

God helg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...