Gå til innhold

Små bryster...............!

Anbefalte innlegg

Gjest Daraan

Jeg har da nettopp skrevet at puppestørrelsen er totalt irrelevant for meg, så nå lurer jeg bare på hva som egentlig er problemet ditt?

Noe er det åpenbart.

jeg skulle vel kanskje tatt meg tid til å lese innlegget ditt, min feil.

Men nå er det da strengt tatt ikke min feil at du i 98% av innlegga dine gir utrykk for at du er en fyr som bare tenker på sex og utseendet, og dermed må du da stå for det!

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• shandy

5

• Ha-vanskelig

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daraan

Jeg tror det er en jævel som er alle disse nicka, og så henger han seg helt utrolig opp i meg.

Alternativet er selvsagt at det er jævla mange som er fanatisk opptatt av meg, noe som er mindre sannsynlig enn at disse nickene er en og samme person hele gjengen.

Mye gærninger her :)

Ser det -ut- som jeg er schizofren kanskje????

Jeg bare sier det jeg mener, og at du har gitt utrykk for å være noen som oftest går etter utseendet er ikke min feil!

Stå for det du sier!

jeg skulle vel kanskje tatt meg tid til å lese innlegget ditt, min feil.

Men nå er det da strengt tatt ikke min feil at du i 98% av innlegga dine gir utrykk for at du er en fyr som bare tenker på sex og utseendet, og dermed må du da stå for det!

Jeg tror kanskje ikke at du har lest så veldig mange av mine innlegg om du tror at 98 % av mine innlegg dreier seg om sex og utseende.

Men det er selvsagt mulig at du strøyk relativt kraftig i prosentregning en gang i tiden.

Ser det -ut- som jeg er schizofren kanskje????

Jeg bare sier det jeg mener, og at du har gitt utrykk for å være noen som oftest går etter utseendet er ikke min feil!

Stå for det du sier!

Jeg utfordrer deg til å finne et innlegg hvor jeg sier at jeg bare går etter utseende, eller et innlegg hvor jeg sier at utseende er det som teller mest.

ETT innlegg holder, men du klarer ikke engang det, til tross for at du sier at 98 % av mine innlegg dreier seg om akkurat det.

Men som sagt: Finn ETT innlegg!

Jepp, her er det litt av hvert. Bare å drite i egentlig, eller svare med samme mynt.

Jeg gjør som følger: Gir som jeg får, og det pleier å funke bra. Så får heller noen bli sure/fornærmet. Jeg for min del glemmer sure gulp og dritt så fort jeg har lest det, og lar neste innlegg, og DEN meningen der telle.

Noen har en lei tendens til å dra med seg skit i det uendelige.

God helg ;)

Jeg driter selvsagt i det og synes jo det bare er morsomt, men jeg finner det noe fasinerende at det er så jævla mange som henger seg opp i akkurat meg.

Jeg er blitt et sånt referansegrunnlag som folk bruker, selvsagt bare på vondt, men likevel... Det er jo litt artig, dog tror jeg nok det er en eller annen Mislykket skapning som går igjen i de fleste innleggene :)

tigertrollet

Du får ikke LOV til å ta en brystoperasjon?????!!!

Man kan ikke bestemme over andres kropp. *rister på hodet*

Én ting er at du kanskje skal tro på det din mann sier -at hans kompliment er ærlig. Og kanskje det er på tide å bli fortrolig med kroppen din i en alder av 30 år.

Men det er lett å si for andre. Man vet bare selv hvor viktig det er...

Kanskje du har lav selvtillit på mange områder -da vil kanskje ikke en operasjon hjelpe allikevel?

Selvtilliten sitter jo tross alt i hodet -ikke i bred rumpe, små bryster eller appelsinhud.

:-)

Annonse

Gjest Daraan

Jeg utfordrer deg til å finne et innlegg hvor jeg sier at jeg bare går etter utseende, eller et innlegg hvor jeg sier at utseende er det som teller mest.

ETT innlegg holder, men du klarer ikke engang det, til tross for at du sier at 98 % av mine innlegg dreier seg om akkurat det.

Men som sagt: Finn ETT innlegg!

Så fristende som det hørtes ut har jeg bedre ting å foreta meg enn å drive å tråle dol etter innlegg fra deg.

Beklager å gi selvtilliten din en knekk,men -så- interresert er jeg ikke i temaet.

Så fristende som det hørtes ut har jeg bedre ting å foreta meg enn å drive å tråle dol etter innlegg fra deg.

Beklager å gi selvtilliten din en knekk,men -så- interresert er jeg ikke i temaet.

Du knuste meg nå. Det skal du ha.

Jeg håper du har dårlig samvittighet!

Ha-vanskelig

Jeg driter selvsagt i det og synes jo det bare er morsomt, men jeg finner det noe fasinerende at det er så jævla mange som henger seg opp i akkurat meg.

Jeg er blitt et sånt referansegrunnlag som folk bruker, selvsagt bare på vondt, men likevel... Det er jo litt artig, dog tror jeg nok det er en eller annen Mislykket skapning som går igjen i de fleste innleggene :)

Hei,

Jeg synes du virker mer paranoid enn noen gang. Håper virkelig du søker behandling!

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Kikker på pupper, store pupper er blikkfang og opphissende. For store pupper er turnoff.

Små pupper fungerer ikke som blikkfang, men de er likevel nydelige når BH'en er av.

Små pupper er ikke noe turn-off. Har aldri hørt noen mann si det.

Når dama blir eldre vil nok små pupper være å foretrekke. En 20-åring med en flott bokhylle er lekkert, når dama er 40 og bokhylla er borte og blitt til handleposer så er det ikke særlig flott lenger.

Gjest mislykket

Hei,

Jeg synes du virker mer paranoid enn noen gang. Håper virkelig du søker behandling!

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Hei!

Jeg tror -- av hensyn til det forvirrede sinn bak signaturen SDD -- at du ikke skal konfrontere ham/henne med hans/henns vrangforestillinger. Noe sier meg at dette er det eneste "rommet" SDD føler seg litt trygg. Og han/hun er nok avhengig av trygge variabler i sin noe forvirrede verden...

Annonse

Hei!

Jeg tror -- av hensyn til det forvirrede sinn bak signaturen SDD -- at du ikke skal konfrontere ham/henne med hans/henns vrangforestillinger. Noe sier meg at dette er det eneste "rommet" SDD føler seg litt trygg. Og han/hun er nok avhengig av trygge variabler i sin noe forvirrede verden...

*Gjesp*

Ha-vanskelig

Hei!

Hei,

Jeg tror SDD sliter med et eierkompleks i forhold til DOL. Videre tror jeg vedkommende er paranoid (har klare paranoide trekk). Men sett bort i fra de lidelsene h*n må gjennomleve, er det ganske (tragi)komisk å følge signaturens febrilske utbrudd og usammenhengende svada.

Man kan jo ikke annet enn å ha medlidenhet med slike. Jeg håper h*n søker hjelp og blir frisk!

Med vennlig hilsen,

Det er ikke det første man legger merke til, med mindre man har bryster som skriker etter oppmerksomhet og som er pakket inn deretter. Men, man ser på dem og betrakter den på et eller annet tidspunkt uansett... :-)

Men, så lenge mannen din vil ha deg som du er, så er det vel ikke noe å sette himmel og jord i bevegelse for. Det må da være bedre å gjøre noe med selvfølelsen, enn puppene? :-)

Hei,

Jeg tror SDD sliter med et eierkompleks i forhold til DOL. Videre tror jeg vedkommende er paranoid (har klare paranoide trekk). Men sett bort i fra de lidelsene h*n må gjennomleve, er det ganske (tragi)komisk å følge signaturens febrilske utbrudd og usammenhengende svada.

Man kan jo ikke annet enn å ha medlidenhet med slike. Jeg håper h*n søker hjelp og blir frisk!

Med vennlig hilsen,

Du minner meg skremmende mye om denne mannen her:

"Den irakiske informasjonsministeren Mohammad Said al-Sahhaf holdt mandag morgen en pressekonferanse utendørs i Bagdad, mens kampene tydelig pågikk rundt ham.

- De sier de har brakt 65 tanks inn til sentrum av byen. Jeg sier dere at dette er løgn. Dette er en del av deres syke sinn, sa al-Sahhaf fra taket på Hotel Palestine.

I tillegg til tre av presidentpalassene, skal også informasjonsministeriet angivelig være under amerikansk kontroll. Dette blir avkreftet av al-Sahhaf. Irakiske myndigheter hevder at de har full kontroll over de viktigste institusjonene i hovedstaden."

Ha-vanskelig

Du minner meg skremmende mye om denne mannen her:

"Den irakiske informasjonsministeren Mohammad Said al-Sahhaf holdt mandag morgen en pressekonferanse utendørs i Bagdad, mens kampene tydelig pågikk rundt ham.

- De sier de har brakt 65 tanks inn til sentrum av byen. Jeg sier dere at dette er løgn. Dette er en del av deres syke sinn, sa al-Sahhaf fra taket på Hotel Palestine.

I tillegg til tre av presidentpalassene, skal også informasjonsministeriet angivelig være under amerikansk kontroll. Dette blir avkreftet av al-Sahhaf. Irakiske myndigheter hevder at de har full kontroll over de viktigste institusjonene i hovedstaden."

Hei,

Jeg kan ikke gjøre annet enn å foreslå at du oppsøker ekspertise før din paranoia tar fullstendig overhånd!

Som medmenneske føler jeg med deg!

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Gjest mislykket

*Gjesp*

Hei!

Gleder meg at du igjen finner det trygt å svare meg. Som du kanskje har forstått har jeg medlidenhet med deg -- jeg forsøker å få "Ha-vanskelig" til å være ekstra forsiktig med deg. Jeg har skjønt hvor sårbar du er, og vil gjerne forsikre deg om at jeg ikke vil deg noe ondt.

Ønsker deg lykke til!

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Hei,

Med vennlig hilsen,

Kjære venn!

Jeg stemmer i håpet om at SDD får den hjelpen hun/han trenger. Det er trist å se mennesker slik. Men jeg har tro på at det er håp for alle -- samme hvor dårlig utgangspunktet måtte være.

La oss sammen støtte SDD i hans/hennes vanskelige situasjon.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...