Gå til innhold

Små bryster...............!

Anbefalte innlegg

Kjære venn!

Jeg stemmer i håpet om at SDD får den hjelpen hun/han trenger. Det er trist å se mennesker slik. Men jeg har tro på at det er håp for alle -- samme hvor dårlig utgangspunktet måtte være.

La oss sammen støtte SDD i hans/hennes vanskelige situasjon.

Vennlig hilsen

Kjære venn.

Du bør tenke på deg selv, Mislykket.

Du med dine 40 i IQ, en kropp som selv ikke en mor ser på uten å vemmes, et ansikt så motbydelig at du aldri har fått en klem av en jente, samt dine venner på institusjonen, før du begynner å tenke på meg - hvor godhjertet du enn måtte mene at det er - en tross alt vellykket fyr med både damer, venner og et flott sosialt liv.

Din omtanke for meg kan sammenlignes med at en eller annen unge i Afrika som ikke har sett mat på flere uker, plutselig skulle begynt å bekymre seg for at jeg ikke fikk maten jeg trengte.

Så gjør noe med deg selv før du begynner å bekymre deg for andre.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• shandy

5

• Ha-vanskelig

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Ha-vanskelig

Kjære venn!

Jeg stemmer i håpet om at SDD får den hjelpen hun/han trenger. Det er trist å se mennesker slik. Men jeg har tro på at det er håp for alle -- samme hvor dårlig utgangspunktet måtte være.

La oss sammen støtte SDD i hans/hennes vanskelige situasjon.

Vennlig hilsen

Hei,

Ja, jeg tror SDD har behov medfølelse. Men mest tror jeg h*n har behov for profesjonell hjelp og medisiner.

Vi bør alle gå i forbønn for SDD.

Med vennlig hilsen,

Kikker på pupper, store pupper er blikkfang og opphissende. For store pupper er turnoff.

Små pupper fungerer ikke som blikkfang, men de er likevel nydelige når BH'en er av.

Små pupper er ikke noe turn-off. Har aldri hørt noen mann si det.

Når dama blir eldre vil nok små pupper være å foretrekke. En 20-åring med en flott bokhylle er lekkert, når dama er 40 og bokhylla er borte og blitt til handleposer så er det ikke særlig flott lenger.

Kanskje de fleste damene blir lei av å bære på bokhyllene, og legger dem i handleposene i stedet...?

*he-he*

Gjest mislykket

Kjære venn.

Du bør tenke på deg selv, Mislykket.

Du med dine 40 i IQ, en kropp som selv ikke en mor ser på uten å vemmes, et ansikt så motbydelig at du aldri har fått en klem av en jente, samt dine venner på institusjonen, før du begynner å tenke på meg - hvor godhjertet du enn måtte mene at det er - en tross alt vellykket fyr med både damer, venner og et flott sosialt liv.

Din omtanke for meg kan sammenlignes med at en eller annen unge i Afrika som ikke har sett mat på flere uker, plutselig skulle begynt å bekymre seg for at jeg ikke fikk maten jeg trengte.

Så gjør noe med deg selv før du begynner å bekymre deg for andre.

Kjære SierDuDet,

jeg vil gjenta at du ikke trenger å føle deg truet av meg. Dine rabiate utspill får vi heller forbigå i stillhet. Så håper jeg at du etterhånden får den hjelp du så sårt trenger. Slik at du kan skille mellom DOL og virkeligheten.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...