Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hormonia

Ja, så er tiden kommet for å starte med søskenforsøk, etter et komplisert svangerskap for snart 4 år siden har vi altså tenkt å utsette oss for denne psykiske terroren nok en gang...

Trodde at jeg forholdt meg nokså rolig til det hele, men merker nå at nervene er på vei tilbake.

Skal starte på spray om 2 uker og kjenner at det er mange følelser i sving hos meg om dagen...

Er det andre som ligger likt i løypa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99694-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-i-porsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt 1 søskenforsøk før jul og innsetting av frossne egg nå i mars. Ingen av delene endte i graviditet, men jeg prøver med nye egg som ligger i frysen med innsetting nå om 2-3 uker. Lykke til med prosessen. Det er rart å gjennoppta dette ikke sant - lett å glemme hvordan forsøkene var og alt styret rundt dette.

Lykke til iallefall!!!

Gjest hormonia

Hei!

Jeg har hatt 1 søskenforsøk før jul og innsetting av frossne egg nå i mars. Ingen av delene endte i graviditet, men jeg prøver med nye egg som ligger i frysen med innsetting nå om 2-3 uker. Lykke til med prosessen. Det er rart å gjennoppta dette ikke sant - lett å glemme hvordan forsøkene var og alt styret rundt dette.

Lykke til iallefall!!!

Ønsker deg masse lykke til!!

Vi fikk det til forrige gang med frosne egg etter 3 negative IVF forsøk..

Håper jeg slipper lettere unna denne gang, vet ikke om jeg er mentalt klar for så mange nedturer denne gang.

Forsøker å si til meg selv at dette kommer til å lykkes på første forsøk... men sikker er jeg ikke.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...