Gå til innhold

kløe og svie i perioder

Anbefalte innlegg

girl211365380499

Jeg er i perioder sterkt plaget av kløe og svie i underlivet. Har hatt soppinfeksjon en gang tidligere. Disse plagene er ganske ubehagelige, og av å til klør jeg så mye at jeg får områder som blør litt. jeg klarer ikke la være å klø. kløe periodene varer fra en til to uker, og kommer iallefall en gang i måneden. Når jeg ikke har det så fungerer alt som normalt. har til tider litt mye utflod som har en ltt sterk duft. Har kun hatt samleie med en person. Noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99697-kl%C3%B8e-og-svie-i-perioder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Jeg har også hatt det slik, og det er ubehagelig! Kjøp canesten stikkpille på apoteket! Jeg tok det da jeg var gravid. Det er visst en salve også, den visste jeg ikke om:( Så prøv det. Hjelper det ikke, snakk med legen din. Men det er nok sopp. Noen får det lett, og det er ikke flaut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...