Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sprayet i nesten seks uker på det første forsøket mitt. Tror det er sånn at man må spraye i minst 14 dager, men klinikkene tilpasser sprayperioden sin egen timeplan, dvs. når de har tid til uttak og innsetting.

Har en følelse av at de private klinikkene ikke opererer med like lange sprayperioder?

Hilsen

Gjest ..........

Hei på deg!

Jeg synes det er helt uansvarlig fra legene å la deg gå på spray så lenge.

Det er nok dessverre riktig som Dementer1 skriver, ofte tilpasser legene sprayperioden sin egen timeplan, noe jeg ikke aksepterer lenger.

Egentlig behøver man ikke å gå på spray mer en 1 uke før man begynner med sprøyter.

Å gå på spray så lenge, er ikke bare uansvarlig, men også farlig. Bl.a. tar det et halvt år å gjennopprette bentettheten etter at man har gått på spray, noe jeg synes er veldig skummelt.

Å sette en ung kvinne så lenge i en kunstig overgansalder er ikke noe å leke med.

Synes at det ikke blir tatt hensyn til pasjenter i slike tilfelle, bare til timeplanen til legene.

Jeg aksepterer slike lange sprayperioder ikke lenger og tar derfor aldri mer slike forsøk.

Det er tross alt helsa vår det dreier seg om og jeg vill ikke bli ødelagt bare fordi legene ikke gidder å jobbe slik det er best for oss.

Du må ikke akseptere en så lang sprayperiode uten at det finns en spesiell grunn til det.

Lykke til!

Hei på deg!

Jeg synes det er helt uansvarlig fra legene å la deg gå på spray så lenge.

Det er nok dessverre riktig som Dementer1 skriver, ofte tilpasser legene sprayperioden sin egen timeplan, noe jeg ikke aksepterer lenger.

Egentlig behøver man ikke å gå på spray mer en 1 uke før man begynner med sprøyter.

Å gå på spray så lenge, er ikke bare uansvarlig, men også farlig. Bl.a. tar det et halvt år å gjennopprette bentettheten etter at man har gått på spray, noe jeg synes er veldig skummelt.

Å sette en ung kvinne så lenge i en kunstig overgansalder er ikke noe å leke med.

Synes at det ikke blir tatt hensyn til pasjenter i slike tilfelle, bare til timeplanen til legene.

Jeg aksepterer slike lange sprayperioder ikke lenger og tar derfor aldri mer slike forsøk.

Det er tross alt helsa vår det dreier seg om og jeg vill ikke bli ødelagt bare fordi legene ikke gidder å jobbe slik det er best for oss.

Du må ikke akseptere en så lang sprayperiode uten at det finns en spesiell grunn til det.

Lykke til!

Kan godt hende det er uansvarlig, men trenger man hjelp fra det offentlige så trenger man den hjelpen. Og du kan ikke si til legene der at det ikke passer deg å spraye i mer enn 14 dager. Jeg sprayet i over en måned før jeg begynte med sprøytene på siste forsøket. Og vel var det verd det, de to gullene fra det forsøket er nå 7 måneder og sover søtt i sengen sin:o)

Men har du forsøk på private klinikker så må du få bestemme litt mer selv, enig med deg i det!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...