Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hormonia

Skal som skrevet under i gang med søskenforsøk nå i april... men jeg føler at det er ett skjær i sjøen... jeg må slutte å røyke.. Gruer meg noe helt aldeles forferdelig til å ta farvel med røyken min....

Dette har vært en deilig uvane jeg har hatt gjennom mange år.. Husker godt at jeg sluttet under siste forsøk og jeg ble gravid... Var så uendelig stolt av meg selv, og litt hovmodig fordi jeg hadde klart det. Smakte ikke en røyk fra ca 1 mnd. før jeg ble gravid og i tiden da jeg ammet, men så begynte jeg på igjen... Det er jo så uendelig dumt. Men jeg skal klare det igjen!

Ikveld har vi barnefri og jeg har tenkt å invitere min kjære med en tur utpå byen for å spise en bedre middag. Har tenkt at dette skal bli min siste dag med sigaretter og alkohol før jeg starter med medisiner.. Vil jo være i best mulig form da, slik at eggene har lyst til å feste seg.

Så da tar jeg herved farvel med mine "gamle synder" i løpet av kvelden og begynner å forberede meg til å bli en sunn og frisk vordende mor...

Ønsk meg lykke til..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99724-r%C3%B8yker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hormonia

Hei på deg!

Vil bare ønske deg lykke til med røykestoppen. Å slutte med noe man liker er aldri kjekt, men må/bør man så må/bør man.

Hilsen eksrøyker som ikke er i gang med forsøk nå (eksforsøket mitt ligger og sover i vogga, han er snart seks uker gammel)

Gratulere Demeter,

det er jo dette som gjør at det er verdt slitet. Og når jeg tenker meg om så var det ikke så ille å slutte heller... Motivasjonen var stor og gevinsten var fantastisk. Så nå begynner jeg nesten å glede meg til imorgen, for da er jeg jo røykfri og på vei til en ny fantastisk gevinst!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99724-r%C3%B8yker-dere/#findComment-564723
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...