Petit Skrevet 24. juli 2000 Skrevet 24. juli 2000 Utbrent? Sitter på jobben, tempo og arbeidsmengden er helt grei, men jeg kjeder vettet av meg. Jeg har ikke lyst til å være her!!!!! Har jobbet i dette yrket i litt over 10 år – Skal jeg liksom jobbe med dette i 30 år til! NEI det er helt klart at jeg ikke orker. Vet ikke om jeg orker å gå på jobb i morgen engang. Så hva er det jeg har lyst til å drive med? Har ingen anelse. ---- Men nå kommer jeg til å dra hjem snart å bare deppe. Deppe over at jobben min ikke gir meg noe lenger. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 25. juli 2000 Skrevet 25. juli 2000 Kjære -Petit. Etter lang tid i samme jobb er det mange som møter veggen,går tomme,føler at den ikke gir noe lenger.Du bør vel på generelt grunnlag se på mulighetene for å skifte jobb, og vurdere hva som er mulig og ønskelig for deg.Hvis du har hatt denne følelsen i lang tid,og ikke ser muligheter til endring i den aktuelle jobben,synes jeg du bør begynne å se etter annet arbeid like gjerne først som sist.For en sikker vurdering må du rådføre deg med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.