buzzy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får ikke sove. Det er så mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt... Jeg lurer sånn på hva jeg skal gjøre for å finne ut av når jeg egentlig har EL. Og håper at noen kan gi meg et tips om hva jeg skal gjøre. (Takknemlig for dem av dere der ute som orker å sette av noen min. på å lese dette). Var hos gyn. på dag 8 og han kunne se en folikkel på ultralyd, og ba meg om å begynne med el-tester på dag 11. Det gjorde jeg. Nå har jeg kommet til dag 19. Har brukt Clear Plan, og har hele tiden fått to streker, der resultatstreken har vært svak hele tiden, men den siste dagen jeg testet var det kun kontrollstreken som viste. I dag droppet jeg å teste. Innbiller meg at EL er over for denne gang, siden den siste testen jeg tok ikke hadde antydning til spor av LH-hormonet. Men er ikke sikker på om dette var et lurt valg...? Jeg har ikke kjent på kroppen når en evt. EL kan ha vært. Og har heller ikke hatt el-slim. Jeg har uregelmessig syklus på 25-33 dager, og har ikke EL hver mnd. Har faktisk aldri funnet ut av når jeg har EL. Jeg begynner på min første Pergo-kur neste syklus. Og skulle gjerne visst når jeg har EL - om jeg evt burde begynne å teste tidligere i syklusen. Spørsmålet mitt er om jeg bør fortsette å teste i denne syklusen. Og om jeg bør skifte til f.eks. persona-tester. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Angrer også på at jeg ikke testet idag. Hva om den hadde slått ut? Jeg er utrolig takknemlig for råd!!! Men det er vel ikke vits i å teste så sent som dag 20? Kan nevne at vi har prøvd å få "to blå" siden sept-01, og har ennå ikke lykkes. Begynner å bli utålmodig nå, men man kan jo ikke miste håpet... Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99802-kan-noen-gi-meg-et-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente721365380494 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei! Jeg har en syklus på ca. 28 dg. Kan variere litt ( + - to dg). Jeg var til utredning og fikk beskjed at jeg sannsynligvis ikke har eggeløsning hver mnd. Kanskje jeg har 2 i året og kanskje 10. Det er ikke godt å si. Kunne ikke finne noen annen grunn for at jeg ennå ikke var gravid.( Hadde da prøvd i flere år). Derfor begynte jeg med gonal f og profasi. Da ville vi kunne styre eggeløsninga. Jeg brukte Gonal-F 9dg. pr. mnd. i 9 mnd. Slitsomt var det , men resultatet er en nydelig jente på snart to år. Nå ønsker vi søsken og har prøvd selv i 14mnd. Det har ikke hjulpet oss og ble anbefalt prøverør. Ved prøverørsbeh. øker sjansen for graviditet enn en lang Gonal-F kur. Den beskjeden fikk vi av legen. Nå er jeg på 10. rugedag og skal teste meg over helga. Dette er hva jeg har gjort da jeg har få eggeløsninger. Lykke til! Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99802-kan-noen-gi-meg-et-r%C3%A5d/#findComment-565593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
buzzy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hei! Jeg har en syklus på ca. 28 dg. Kan variere litt ( + - to dg). Jeg var til utredning og fikk beskjed at jeg sannsynligvis ikke har eggeløsning hver mnd. Kanskje jeg har 2 i året og kanskje 10. Det er ikke godt å si. Kunne ikke finne noen annen grunn for at jeg ennå ikke var gravid.( Hadde da prøvd i flere år). Derfor begynte jeg med gonal f og profasi. Da ville vi kunne styre eggeløsninga. Jeg brukte Gonal-F 9dg. pr. mnd. i 9 mnd. Slitsomt var det , men resultatet er en nydelig jente på snart to år. Nå ønsker vi søsken og har prøvd selv i 14mnd. Det har ikke hjulpet oss og ble anbefalt prøverør. Ved prøverørsbeh. øker sjansen for graviditet enn en lang Gonal-F kur. Den beskjeden fikk vi av legen. Nå er jeg på 10. rugedag og skal teste meg over helga. Dette er hva jeg har gjort da jeg har få eggeløsninger. Lykke til! Ønsker deg lykke til! Hei jente72! Takk for svaret, og for at du tok deg tid til å lese innlegget mitt... Det er så frustrerende å hele tiden gå å vente på den eggløsninga! Men jeg er så glad... Igår tok jeg en test for sikkerhets skyld - og den testen positivt!! Så nå har jeg gangsperre etter all "sengevalsen" ) Og tiden frem mot forventet mens kommer til å gå fryktelig sakte! Men håpet er virkelig på topp! Jeg ønsker det beste for dere, at dere får oppleve "to blå"! Følger med dere, selv om jeg ikke er så aktiv å skrive selv... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99802-kan-noen-gi-meg-et-r%C3%A5d/#findComment-566466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.