Gå til innhold

Har du noengang knust et menneske?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest den andre siden

Nei, men jeg har vært den som har blitt knust. Hva du kan gjøre vet jeg ikke, det avhenger selvsagt av hva du har gjort.

Det eneste jeg kan si er at du bør prøve å behandle den du har knust med respekt. H*n sitter nok igjen med en selvfølelse som er ganske redusert. At du viser respekt i ord og handlinger kan gjøre livet lettere for vedkommende, selv om det ikke kan ta bort smerten. Du bør i allefall ikke gjøre noe som bidrar til å trekke han eller henne ytterligere ned hvis du kan unngå det.

hare1365380455

Ja. Og jeg opplever at to ting jeg alltid har trodd på, ikke stemmer.

Tiden leger ikke alle sår.

For noen vil det være bedre å aldri ha elsket, enn å ha elsket og tapt.

Jeg kan bare si at du må tenke positivt og framover. Se på de små gode tingene som er nå.

Annonse

Gjest Føler med deg*

Hei, har gjort akkurat det samme og tenkt den samme tanken. Men det er nok bare å inrømme at det er ingenting du kan gjøre for å gjøre det bedre igjen. Bli sammen med han igjen. Men det er jo ikke noe alternativ. Saken er at i en situasjon som denne så blir ingenting riktig. Det riktige ville isåfall være å ikke såre den andre personen. UMULIG når man gjør det slutt med noen som fremdeles vil være sammen.

Respekt ja, det er viktig. Du har fått viljen din, la han/henne få viljen sin.. som foreks ved å gi tid og rom. Tror nok avstand er viktig for den sårede. Hvis ikke vil hvert møte, hver tlf samtale åpne opp såret gang på gang. La det få gro.

Nå vet jo ikke jeg hvordan du føler for denne pers nå. Men jeg fikk intrykk av at du som jeg fremdeles er glad i han/henne.

Det er tøft, helt jævlig å føle at en knytter neven og slår med full kraft mitt i trynet på en du er glad i har delt en masse med på godt og vondt, en som absolutt ikke fortjener annet enn at du er god mot han/henne....

Og man vil jo fortsette å være venner fordet.

Men som sagt, gi tid og rom. Selv om det ikke altid er like lett å se det, så er nok det noe dere begge trenger! Hvor lang tid det tar...?

1 mnd 6 mnd et år....???

Kanskje ble dette fyllt med mye av mine følelser, men håper du kan bruke det til noe.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...