Gå til innhold

Kan man se om folk har pult eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• Ulv I Faarikaal

8

• favn

5

• sherlock

4

palme1365380499

Selvfølgelig kan du se det hvis en person har hatt et eller flere gode knull. Han/hun vil utstråle en egen glans av tilfredshet og glede. Minnene om det gode knullet lever i kroppen, det sprer lys og varme i alle retninger.

Slik føles det i hvertfall.

Lukker øynene, tenker og kjenner det dukker opp igjen gang på gang.

Selvfølgelig kan du se det hvis en person har hatt et eller flere gode knull. Han/hun vil utstråle en egen glans av tilfredshet og glede. Minnene om det gode knullet lever i kroppen, det sprer lys og varme i alle retninger.

Slik føles det i hvertfall.

Lukker øynene, tenker og kjenner det dukker opp igjen gang på gang.

Så alle glade og tilfredse mennesker kommer rett fra senga? Jeg tviler.

Annonse

tigertrollet

Så alle glade og tilfredse mennesker kommer rett fra senga? Jeg tviler.

Det var et høyst ironisk innlegg fra min side;-)

Men seriøst så hender det jeg tenker om par jeg møter at de kan ikke ha et bra sexliv (og, nei, mitt sexliv er ikke noen mal hverken i den ene el den andre retningen). Jeg tenker spesielt på når det synes som om kommunikasjonen er elendig. Da tviler jeg på at kommunikasjonen er bedre under dyna.

Jeg mener det er lettere å se om folk er utilfredse i et forhold. Gifte småbarnsfedre på byen er en klassiker -det lyser lang veg at det ikke blir mye på dem på hjemmebane. Damer blir mere snerpete og kalde.. Og blomstrer opp hvis de får ny partner..

:-)

Det var et høyst ironisk innlegg fra min side;-)

Men seriøst så hender det jeg tenker om par jeg møter at de kan ikke ha et bra sexliv (og, nei, mitt sexliv er ikke noen mal hverken i den ene el den andre retningen). Jeg tenker spesielt på når det synes som om kommunikasjonen er elendig. Da tviler jeg på at kommunikasjonen er bedre under dyna.

Jeg mener det er lettere å se om folk er utilfredse i et forhold. Gifte småbarnsfedre på byen er en klassiker -det lyser lang veg at det ikke blir mye på dem på hjemmebane. Damer blir mere snerpete og kalde.. Og blomstrer opp hvis de får ny partner..

Det du sier her er jo noe helt annet enn å konstatere at blid og fornøyd = nypult ;-)

Annonse

tigertrollet

Nei, så alt som var verdt å se. Regner med de gjorde det med overlegg.

Sikkert. Men hva gjorde du? Stillte deg opp med armene i kors og tok på deg brillene? Eller rødmet på steder du aldri har rødmet på før og snudde på hælene?

Ulv I Faarikaal

Men et ferskt knull lukter vel ikke? Stikker du nesa ned i dyna dems da eller?

Hvis det lukter av ferske knull, så er folk urenslige.

Har ikke tenkt å utrede det noe mer. Kroppsvæsker lukter, det er ikke ureinslighet, men naturlig.

Ulv I Faarikaal

Nei, det lukter ikke av ferskt. Mulig du har en egen luktesans, eller er spesiellt interessert :)

Det lukter av ferskt, du lurer ikke meg. F eks som kvinne: vask deg i en time med høytrykkspyler, men vaginalsekretet lukter uansett når kjertlene utskiller det, men ikke vond lukt som du tydeligvis tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...