Gå til innhold

Kan man se om folk har pult eller?

Anbefalte innlegg

Sikkert. Men hva gjorde du? Stillte deg opp med armene i kors og tok på deg brillene? Eller rødmet på steder du aldri har rødmet på før og snudde på hælene?

:-)

Fikk bare en smule høyere puls og lurte et øyeblikk på om bare ville vise seg fram eller om de ville at jeg skulle stille meg i kø. Valgte det tryggeste alternativet :-).

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• Ulv I Faarikaal

8

• favn

5

• sherlock

4

Det var et høyst ironisk innlegg fra min side;-)

Men seriøst så hender det jeg tenker om par jeg møter at de kan ikke ha et bra sexliv (og, nei, mitt sexliv er ikke noen mal hverken i den ene el den andre retningen). Jeg tenker spesielt på når det synes som om kommunikasjonen er elendig. Da tviler jeg på at kommunikasjonen er bedre under dyna.

Jeg mener det er lettere å se om folk er utilfredse i et forhold. Gifte småbarnsfedre på byen er en klassiker -det lyser lang veg at det ikke blir mye på dem på hjemmebane. Damer blir mere snerpete og kalde.. Og blomstrer opp hvis de får ny partner..

:-)

Kanskje de er sammen pga sexen. De snakker aldri sammen hvis de ikke er i senga (eller hvor de enn måtte befinne seg, hvis du skjønner hva jeg mener) ;)

mvh

Annonse

tigertrollet

Kanskje de er sammen pga sexen. De snakker aldri sammen hvis de ikke er i senga (eller hvor de enn måtte befinne seg, hvis du skjønner hva jeg mener) ;)

mvh

Jo, men de snakker neppe da heller. Stønning klassifiseres ikke som kommunikasjon;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...