Gå til innhold

Er h*n god i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

26

• Ulv I Faarikaal

23

• SierDuDet

14

• sherlock

7

:-)

Forutsetning: Du har en av tre sjanser, partner har en av tre sjanser.

Kombinasjoner:

kvinne mann

1 1 er idéell.

Resten er bom:

1 2

1 3

2 1

2 2

2 3

3 1

3 2

3 3

1 av 9 sjanser hvis du er hetero.

------------------------

Hvis vi bare teller par uten å skille mellom kjønn:

1 1 er idéell

1 2

1 3

2 2

2 3

3 3

En av 6 hvis du er bi eller homo.

Riktig ?

Tenke..

Hetero: 1 av 3 er ideell for en av det andre kjønn. (1/3)^2=1/9.

Homo: 1 av 3 er ideell for en av samme kjønn; (1/3)^2 = 1/9

Bi: 1 av 3 er ideell for en av det andre kjønn og 1 av 3 er ideell for en av samme kjønn, dvs (2/3)^2 eller 4 av 9 er håpløse uansett. Hvis en antar at alle bifile velger det beste alternativet blir treffprosenten; (5/9)*(5/9)= 25/81 eller ca 1/3.

Homo + bi:

(5/9)*(3/9)=15/81 = 5/27, dvs litt mer enn 1/6.

Mvh

Utbytte av sex har jo nær sammenheng med om man tenner på fyren - evnt. damen - den merkes jo før man hopper i høyet også. Er tenningen der er det jo større sjanse for at sexen blir bra. Litt avhengig av hva slags sex man liker går man jo til sengs med en keitete fyr - eller ikke.

Så svaret er ja .

Selvsagt kan jo verdens mest kjekkeste og barskeste være en total egoist i senga - men da bare binder man jo vedkommende fast og tar over selv.

Du var ganske digg. Trang, rabiat, men jeg sleit når du kom med pisk og kokende vann. Bortsett fra det så var det greit!

:)

Annonse

Du var ganske digg. Trang, rabiat, men jeg sleit når du kom med pisk og kokende vann. Bortsett fra det så var det greit!

:)

Godt du kom med denne oppklaringen - var litt usikker på om det ble too much liksom.

Neste gang både binder jeg og bruker håndjerna.

Men den analdildoen vil jeg ikke bruke på deg da heller - selv om du maser like mye som nå sist!!!

Ulv I Faarikaal

Tenke..

Hetero: 1 av 3 er ideell for en av det andre kjønn. (1/3)^2=1/9.

Homo: 1 av 3 er ideell for en av samme kjønn; (1/3)^2 = 1/9

Bi: 1 av 3 er ideell for en av det andre kjønn og 1 av 3 er ideell for en av samme kjønn, dvs (2/3)^2 eller 4 av 9 er håpløse uansett. Hvis en antar at alle bifile velger det beste alternativet blir treffprosenten; (5/9)*(5/9)= 25/81 eller ca 1/3.

Homo + bi:

(5/9)*(3/9)=15/81 = 5/27, dvs litt mer enn 1/6.

Mvh

Du verden !

Annonse

laguna1365380434

Men vi skulle møtes i morgen, ikke sant? Sånn at du får deg litt skikkelig sex, mener jg?

Skulle vi? Jo,jo, men ser meg nok nødt til å melde avbud da jeg har en kjempefestlig avtale med lånekassen.. Men for all del, hyggelig av deg å komme med tilbud..;)

Du verden !

Kan du forklare meg hvilke forutsetninger du brukte for å komme fram til 6 mulige kombinasjoner når kjønnet var uvesentlig ?

Jeg får 5 av 27 for både kombinasjonen bi + homo eller bi + hetero, forutsatt at den som forfører velger det kjønnet h*n er best på og at den forførte velger seksuell legning etter hvilket kjønn som forfører.

Ulv I Faarikaal

Kan du forklare meg hvilke forutsetninger du brukte for å komme fram til 6 mulige kombinasjoner når kjønnet var uvesentlig ?

Jeg får 5 av 27 for både kombinasjonen bi + homo eller bi + hetero, forutsatt at den som forfører velger det kjønnet h*n er best på og at den forførte velger seksuell legning etter hvilket kjønn som forfører.

Jeg hadde tenkt å gjøre det enkelt :-) kanskje for enkelt.

Jeg hadde tenkt å gjøre det enkelt :-) kanskje for enkelt.

Det er ikke sikkert, det gjelder bare finne de rette forutsetningene.;-).

Kom forresten på et annet eksempel. Sett at 1/3 liker å bli dominert(tradisjonelt feminin, A), 1/3 hipp som happ(androgyn, B) og 1/3 ønsker å dominerene(tradisjonelt maskulin, C).

Hva blir sjansen for at et tilfeldig par skal bli fornøyd og hvilken gruppe har høyest sjanse for å bli fornøyd.

Mvh

skjønner at det er en GOD stund siden det blei no på deg...

men jeg trodde vi hadde snakka om detta jeg... es nå til å spark ut bikkja, avbestill abonentet på Cupido og kom deg ut en kveld...

burde kanskje tatt emd at du sku kvitte deg med plastikken også, men vet at sjekking kan ta tid, så disse får du beholde, enn så lenge:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...