Gå til innhold

Er h*n god i senga?

Anbefalte innlegg

:-)

Forutsetning: Du har en av tre sjanser, partner har en av tre sjanser.

Kombinasjoner:

kvinne mann

1 1 er idéell.

Resten er bom:

1 2

1 3

2 1

2 2

2 3

3 1

3 2

3 3

1 av 9 sjanser hvis du er hetero.

------------------------

Hvis vi bare teller par uten å skille mellom kjønn:

1 1 er idéell

1 2

1 3

2 2

2 3

3 3

En av 6 hvis du er bi eller homo.

Riktig ?

Bare tull. Jeg er god i senga sammen med noen, dårlig i senga sammen med andre. Det kommer med andre ord på om man passer sammen.

Selvsagt ville noen alltid være dårlige, men man kan alikevel ikke regne på den enkle måten.

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

26

• Ulv I Faarikaal

23

• SierDuDet

14

• sherlock

7

Ulv I Faarikaal

Det er ikke sikkert, det gjelder bare finne de rette forutsetningene.;-).

Kom forresten på et annet eksempel. Sett at 1/3 liker å bli dominert(tradisjonelt feminin, A), 1/3 hipp som happ(androgyn, B) og 1/3 ønsker å dominerene(tradisjonelt maskulin, C).

Hva blir sjansen for at et tilfeldig par skal bli fornøyd og hvilken gruppe har høyest sjanse for å bli fornøyd.

Mvh

He-he.

Du kommer aldri til å bli gift, du kommer til å analysere i hjæl tilkommende og de løper skrikende til alle kanter.

Ulv I Faarikaal

Bare tull. Jeg er god i senga sammen med noen, dårlig i senga sammen med andre. Det kommer med andre ord på om man passer sammen.

Selvsagt ville noen alltid være dårlige, men man kan alikevel ikke regne på den enkle måten.

Ta det som en spøk.

Selvsagt har du rett. Dessuten lar vi oss lære opp, det har jeg måttet finne meg i, andre veien også. Slik skal det være. Erfaring kalles det.

tigertrollet

skjønner at det er en GOD stund siden det blei no på deg...

men jeg trodde vi hadde snakka om detta jeg... es nå til å spark ut bikkja, avbestill abonentet på Cupido og kom deg ut en kveld...

burde kanskje tatt emd at du sku kvitte deg med plastikken også, men vet at sjekking kan ta tid, så disse får du beholde, enn så lenge:-)

Døh.. det var vel litt mange ting på én gang vel?..vær grei da.

Avbestille abbonnementet??! Er du gal?! Inte på frågan..

*riste febrilsk på hodet*

Annonse

tigertrollet

Det var da et voldsomt comeback etter å ha vært lite tilstedeværende en stund(?) :o

Ja, jeg tror jeg kan se om jenter er gode i senga eller ikke... hum. :)

med venleg helsing

Hei på du:)

Hmm..så du scanner dansegulvet og siler ut potensielle suge-kandidater etter hvor fyldige leppene og hvor små tennene er? ;-)

Ulv I Faarikaal

Det er nok den mest pålitelige metoden, ja:)

Skryt og store ord har en tendens til å forsvinne hen i takt med klærne... Lett å bli avslørt da ja..*s*

Har fått helt ny bil ! Nå kan jeg rægge rundt på bygda og sjekke damer. I dag fikk den aluminiumfelger.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Næmmen, gratulerer ulv!

Så nå blir det høy rånefaktor skjønner jeg:)

PS. Den ble sikkert glad for aluminiumsfelgene.

Det er en VW Caddy :-).

Firmabil i mitt firma pga skattefordeler, sparer ganske mye siden jeg får igjen momsen og fradrag for bilkostnader. Får ikke påslag på inntekta for varebil, og jobber hjemme så jeg ikke får for kjøring til og fra jobb heller.

tigertrollet

Det er en VW Caddy :-).

Firmabil i mitt firma pga skattefordeler, sparer ganske mye siden jeg får igjen momsen og fradrag for bilkostnader. Får ikke påslag på inntekta for varebil, og jobber hjemme så jeg ikke får for kjøring til og fra jobb heller.

Ja, det blir en grei løsning økonomisk sett helt klart. Gunstig med Okm til/fra arbeid...:)

Men fargen, ulv? Fargen??? Det er jo en essensiell opplysning.. *rister oppgitt på hodet*

Ulv I Faarikaal

Ja, det blir en grei løsning økonomisk sett helt klart. Gunstig med Okm til/fra arbeid...:)

Men fargen, ulv? Fargen??? Det er jo en essensiell opplysning.. *rister oppgitt på hodet*

Farge ?

Mora mi spurte også om farge, da visste jeg ikke (muttern trodde jeg var gal, bestille ny bil uten å vite farge ?). Fikk en de hadde på lager ferdig med litt avslag. Jeg spurte ikke om fargen. Trodde den var blå av en eller annen grunn, men nei den er hvit. Skitten allerede, skitt au.

Er du flink til å male, brudeferd i Hardanger på sida ?

Rosemalte bøttelykter ?

Farge ?

Mora mi spurte også om farge, da visste jeg ikke (muttern trodde jeg var gal, bestille ny bil uten å vite farge ?). Fikk en de hadde på lager ferdig med litt avslag. Jeg spurte ikke om fargen. Trodde den var blå av en eller annen grunn, men nei den er hvit. Skitten allerede, skitt au.

Er du flink til å male, brudeferd i Hardanger på sida ?

Rosemalte bøttelykter ?

Typisk mannfolk.

Ikke spørre etter fargen......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...