Gå til innhold

Er h*n god i senga?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Huff, ikke ta det med bikkja..... Det var jo noen som glemte en St.Bernhardshund en gang nettopp bundet fast i hengerfestet. Han ble slept ihjel stakkars:(

Dessverre en historie fra virkeligheten, ei svensk dame, hun så ikke bikkja på grunn av skinnkåpa i bakvinduet.

Det har nok skjedd menge genger som vi ikke får vite om. Akkurat som katter i vaskemaskiner, ikke så mange kommer i avisen.

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

26

• Ulv I Faarikaal

23

• SierDuDet

14

• sherlock

7

tigertrollet

Jeg har hørt rykter om det der med svarthet, så framover går jeg for å ha et speil i nærheten når jeg har sex :)

Men jeg tror også at man kan se veldig mye i en persons øyne, i en persons sjarm og utstråling, og væremåte generelt.

jo...og ikke minst avslører øynene se om personen lyver..

Annonse

Annonse

Jeg mener spørsmålsstillingen blir litt feil, fordi det å være god i senga som regel ikke er en statisk egenskap. Det handler om et samspill med partneren. Med noen kan vi være lekne og fantasifulle, andre gjør oss hemmet og passive. Min eks vil nok beskrive meg som litt passiv, mens min nåværende vil si at jeg er oppfinnsom og fri.

Det handler om kommunikasjon, kjemi, tillit og trygghet.

(Mange honnørord på morrakvisten.)

tigertrollet

Jeg mener spørsmålsstillingen blir litt feil, fordi det å være god i senga som regel ikke er en statisk egenskap. Det handler om et samspill med partneren. Med noen kan vi være lekne og fantasifulle, andre gjør oss hemmet og passive. Min eks vil nok beskrive meg som litt passiv, mens min nåværende vil si at jeg er oppfinnsom og fri.

Det handler om kommunikasjon, kjemi, tillit og trygghet.

(Mange honnørord på morrakvisten.)

Det har helt klart mye med kjemi og samspill å gjøre.

Som med resten av forholdet..: noen får fram det beste i deg, mens andre får fram det verste..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...