Gjest mislykket Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 så ligger man, er det noe som heter. Det er helt utrolig hvor mange kvinner som velger late hjelpesløse menn i et fåfengt håp om at de vil klare å endre dem, for så å bli sint når så ikke skjer. Hei! Et vennlig råd. Ikke la den erfaring de kvinner du har hatt omgang med stå som generalisering for alle kvinner. Vennlig hilsen 0 Siter
dewey Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 så ligger man, er det noe som heter. Det er helt utrolig hvor mange kvinner som velger late hjelpesløse menn i et fåfengt håp om at de vil klare å endre dem, for så å bli sint når så ikke skjer. Det er nok mange kvinner som ville sette pris på en 100% idiotsikker oppskrift på hvordan man skal avsløre hvordan menn blir som familiefedre før de er det. At de sover lenge i helgen? Give me a break, det gjorde jeg også før jeg fikk unger, nå står jeg opp når det er min tur. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Hei, For å bruke dine egne ord: Har du noen statistikk som viser at dette er vanlig. Jeg synes du er urimelig generaliserende og slår fullstendig beina under den logiske platformen du forsøkte å bygge tidligere i denne tråden. Lykke til neste gang, selv om du lar deg lett avsløre! Med vennlig hilsen, Hei! Her "Smart" tar nok utgangspunkt i egne erfaringer. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Her i huset er det jeg som må opp begge dager. Gubben er trøtt og vil sove. Når jeg foreslår at han skal stå opp bare grynter han og snur seg. I tillegg kan han ikke ta bæsjebleier for da blir han dårlig, og siden poden bæsjer rett etter frokost må jeg opp da likevell. *flire* Ja, bæsjebleier hadde _sikkert_ fungert som unnskyldning for å som lenge.. *ha-ha* 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hei! Her "Smart" tar nok utgangspunkt i egne erfaringer. Vennlig hilsen Hei, Det er mulig...selv om jeg tror det skyldes ren tankeløshet. Takk for intr. hypotese! Med vennlig hilsen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.