Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har som dere sikkert vet netopp vært gjennom et fryseforsøk og skal igang med et til om 14 dager. Det jeg lurer på er: Når satte dere eggene inn - dvs - hvor mange dager etter EL eller utslag åp EL-test?? På Haukeland er rutinen å sette inn dagen etter EL, men hvis det faller på en helg kan det gå opp til 74 timer fra EL til innsetting.

Da jeg ble gravid for 2,5 år siden, hadde jeg EL en fredag og satte inn mandagen etter. Nå i mars hadde jeg EL en lørdag og satte inn mandag.

Hvordan er rutinen der du er/har vært behandlet?

Fortsetter under...

Virker ikke som om helgerutiner eller tre døgn gjør noe! Jeg satte Profasi på en søndag, egg inn på torsdag. Har nå fullført et 100 % problemfritt svangerskap, babyen er 3 mnd. gammel. (Har lange sykluser, vet ikke om det har noe å si, prøvde å time det så godt i forhold til naturlig syklus som jeg kunne, pluss i forhold til hvor lenge eggene var dyrket før nedfrysing. Men det var på en privat klinikk...)

Lykke lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...