Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære biabia da!

Var det hjemmetest - så kan du jo ikks stole på den så tidelig. Kjenner mange ikke IVF-ere hvor CB testen ikke slo ut før 20 dager etter EL.

Men jeg forstår at du er trist og det er ikke lett å tro at på noe når en har fått neg. hjemmetest. Når skal du ta blodprøve??

Uansett - jeg føler med deg! Det er en helt grusom følelse og en begynner lett å lete etter årsaker osv. - men ikke gi opp!

Stor klem fra

Det var trist Biabia. Når du endelig motet deg opp til å ta en test så var den negativ.

Det er jo enda håp i hengende snøre da. Det kan hende at det var for tidlig til å ta en test. Prøv igjen om noen dager så får vi høre det endelige resultatet,

Lykke til videre uansett hva resultatet blir. Jeg føler med deg )c;)

Klem fra

Annonse

Dette var leit.

Var det blodprøve el hjemmestest som var negativ?

Hjemmetesten slo ikke ut før dag 14 hos meg.

Takk for alle svar. Jeg føler meg litt bedre nå og skal avente situasjonen litt og kanskje ta en ny test om noen dager hvis ikke mensen kommer først da..

Takk for alle svar. Jeg føler meg litt bedre nå og skal avente situasjonen litt og kanskje ta en ny test om noen dager hvis ikke mensen kommer først da..

Håper det går bra med deg biabia! *klem*

Vet hvor vondt det er...

Men det er ikke sikkert at du trenger å bekymre deg da.Ingenting er sikkert ennå.Har funnet ut at jeg ikke skal ta hjemmetester neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...