Gjest Nickløs akkurat nå Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Sikter til tråden som jeg leser fra "trolljenta" og noen av svarene hun har fått der. Makan til "sure tider" har jeg ikke opplevd på DOL og dette forum. Tenker også tilbake til den tråden om Nickdisukusjoner og "eder og galle" som ble spredd der. Når jeg var aktiv her, så var man her for å støtte hverandre, og ikke ute etter kvalme og diskusjoner som var ufine. Fordi om dere med 0% sjanse ikke likte tråden hennes, så bør dere i alle fall være såpass voksne at dere kan være glade på hennes vegne vel? Ikke nødvendigvis gå til angrep vel? Det er veldig mange her som er "uforklarlig barnløse", deriblandt meg. For oss, for meg, så er det veldig oppløftende å vite at det faktisk går an, selv om oddsene er dårlige. Og at det går an å slappe av psyken, er jeg 100 % sikker på. Så jeg synes at all denne kvalmen som er her til tider er unødvendig. Skriver sjeldent innlegg her lenger, men nå kunne jeg ikke dy meg. Trolljenta, synes du skal kose deg med voksende mage og familie, gratulere så mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnløs Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Kan ikke si meg annet enn helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
RE1 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg må bare si jeg er helt enig i dette innlegget. Jeg var veldig aktiv her inne for ca to år siden og kan ikke huske at tonen noen gang var slik. Tvert i mot, da fikk alle støtte og vi gledet oss på andre sine vegne. Må ikke glemme at alle her startet med samme utgangspunkt, ufrivillige barnløse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fane Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skriver ikke inn her så ofte jeg heller men har også lyst til å si noen ord om dette emne. Jeg synes det må være lov å ytre alle slags meninger her inne jeg, dette kan da ikke bare være ett forum hvor alle skal være enige å jatte med? Selvfølgelig er det kjempe hyggelig at trolljenta har blitt gravid igjen. Men det finnes faktisk et forum for både småbarnsforeldre og gravide her inne, som skulle kunne klare å dekke trolljentas behov for å fortelle denne historien! Hun sier selv at det værste hun hørte da hun selv var ufb var nettopp slapp av og ikke tenk på det, også serverer hun nøyaktig de samme ordene her inne! Jeg synes da at de som har reagert negativt på dette må få lov til det! Tror alle ufb har hørt tusen historier som den trolljenta forteller, vi kan dem utenatt men det hjelper jo ikke på situasjonen man er i og det sier hun jo selv. Vel, så la være å komme med den historien her da! Har sett her at vært ord man skriver kan lett bli tolket helt feil av sted så bare for å si ifra, dette er ikke ett "surt oppstøt" eller angrep på trolljenta. Bare et "ønske" om at alle må få ytre sin mening her inne og at det må være lov å være uenig uten å bli angrepet og skjellt ut av den grunn! Man er jo ikke laget av porselen heller og alle tåler vel en heftig debatt med mange forskjellige syn og meninger?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ponny Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei Dette blir nesten morsomt. Vi vet alle som gjennomgår en tilværelse som ufrivillig barnløs at humøret og dermed også sårbarheten kan svinge. At noen blir gravide og forteller om det er kjempefint, også i dette forum synes jeg. MEN - det er jo ikke mangel på avslapping som gjør av mange av oss er ufrivillig barnløse, det VET VI DA ALLE!!! Når vi da leser en koselig hilsen fra en som er gravid, og nettopp dette med avslapping var noe for henne, da kan vi * velge å glede oss på vegne av henne samtidig som vi tenker at hun insnevrer seg litt til å, i sin egen lykkerus, glemme at det finnes mange med null prosent sjanse uten assistert befruktning * gå "til angrep" på innlegget, som jeg ikke tror var ment å såre, men som ikke er trøst for mange (de fleste?) her, selv om det ikke da ble som innlegget tilsa "en liten oppmuntring". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skriver ikke inn her så ofte jeg heller men har også lyst til å si noen ord om dette emne. Jeg synes det må være lov å ytre alle slags meninger her inne jeg, dette kan da ikke bare være ett forum hvor alle skal være enige å jatte med? Selvfølgelig er det kjempe hyggelig at trolljenta har blitt gravid igjen. Men det finnes faktisk et forum for både småbarnsforeldre og gravide her inne, som skulle kunne klare å dekke trolljentas behov for å fortelle denne historien! Hun sier selv at det værste hun hørte da hun selv var ufb var nettopp slapp av og ikke tenk på det, også serverer hun nøyaktig de samme ordene her inne! Jeg synes da at de som har reagert negativt på dette må få lov til det! Tror alle ufb har hørt tusen historier som den trolljenta forteller, vi kan dem utenatt men det hjelper jo ikke på situasjonen man er i og det sier hun jo selv. Vel, så la være å komme med den historien her da! Har sett her at vært ord man skriver kan lett bli tolket helt feil av sted så bare for å si ifra, dette er ikke ett "surt oppstøt" eller angrep på trolljenta. Bare et "ønske" om at alle må få ytre sin mening her inne og at det må være lov å være uenig uten å bli angrepet og skjellt ut av den grunn! Man er jo ikke laget av porselen heller og alle tåler vel en heftig debatt med mange forskjellige syn og meninger?! Nå er jo jeg en av dem som gjerne tar og til og med liker en god diskusjon, men det betyr ikke at jeg forsvarer alle reaksjoner som tid om annen kommer på dette forumet. Og de reaksjonene som Trolljenta fikk på sitt innlegg vil jeg karakterisere som ufine og ikke minst helt unødvendige. Her har vi en person som i årevis har slitt med å bli gravid og har gått igjennom de samme tester og hormonkurer som vi andre har. Denne personen lykkes på et IVF-forsøk og sakte, men sikkert går det opp for henne at hun etter års venting, fortvilelse og prøving endelig skal bli mor. Noen som kjenner seg igjen? Undre over alle undre - hun venter nummer to og denne gangen ad naturlige veier. Vet av de som kjenner seg igjen i dette også jeg! Kanskje skyldes det at man koblet ut og ikke levde i et konstant psykisk press, kanskje hadde det langt mer naturlige eller tilfeldige grunner. Men er det så nøye da? Hva som er grunnen til at man endelig lykkes er vel revnende likegyldig for den enkelte når man endelig lykkes. Dette var en positiv historie fortalt av en person som vet hva ufrivillig barnløshet er, som vet hva det vil si å teste negativt måned etter måned, som vet hva det vil si å få beskjed om at en må ha IVF for å få barn og som vet hva det vil si å gå igjennom en IVF-behandling. Dette er ikke en tilfeldig kunnskapsløs person som i sin uvitenhet sier at bare dere slapper av så skal du se at det ordener seg. Det er sikkert ikke bare jeg som har fått hørt at "jeg kjenner noen som adopterte og tenk da ble de gravid". Eller skaff dere hund og få noe annet å tenke på. Husker også at jeg måtte være litt overbærende overfor folk som for å trøste oss med at det kan jo skje under og dere kan jo greie det på egenhånd. Tror det var godt ment, men vi var på en måte ferdig med å håpe på det "naturlige" under, vi hadde innsett at det ikke kom til å gå og hadde derfor sluttet å håpe på det. Det betyr ikke at det ikke kunne ha skjedd, men vi var ikke i en situasjon hvor vi kunne tillate oss å basere oss på det. Da hadde vi igjen kommet i en situasjon hvor vi hadde hatt håp hver måned og blitt skuffet hver gang. Det hadde vært som å la humla suse økonomisk og satset på at lottogevinsten skulle komme å redde oss. Den tanken var et tilbakelagt stadium for oss. Og er det ikke nettopp det Trolljenta beskriver - gleden over at det umulige skjedde. De hadde ikke basert seg på det, men det skjedde og det er vel en glad-historie. Lykke til med nummer to! Da vi holdt på å streve som værst med våre forsøk og testet negativt gang på gang (les tre ganger) tror jeg det eneste som fikk meg til å se et ørlite håp var historier fra folk her inne som hadde testet positivt etter fire, fem og sju-åtte-ni forsøk. Foran siste forsøk hadde jeg mistet all tro på at vi ville lykkes, men jeg hadde, gjennom slike historier, et ørlite håp. Dette var en kjempeviktig motivasjon for meg, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene om det. Og er det noen jeg virkelig unner å bli gravide så er det ufb'ere! Nå unner jeg også andre å bli gravide også fordi det er lenge siden det gikk opp for meg at det jo ikke er deres barn jeg ønsker meg, men mitt eget. Å bli så nedgravd i eget traume at man begynner å kaste stein på sine egen som bare vil godt og sitter på samme erfaringsgrunnlag synes jeg er unødvendig og ufint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heltenige Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg reagerte også på all pepperen "trolljenta" fikk, og skjønner ikke hvorfor alle skal være så bitre og negative her.Har ofte sett det før også,at positive innlegg har lett for og bli "angrepet".Hormoner eller ikke, jeg synes det går an og svare på en annen måte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
godthåp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skriver ikke inn her så ofte jeg heller men har også lyst til å si noen ord om dette emne. Jeg synes det må være lov å ytre alle slags meninger her inne jeg, dette kan da ikke bare være ett forum hvor alle skal være enige å jatte med? Selvfølgelig er det kjempe hyggelig at trolljenta har blitt gravid igjen. Men det finnes faktisk et forum for både småbarnsforeldre og gravide her inne, som skulle kunne klare å dekke trolljentas behov for å fortelle denne historien! Hun sier selv at det værste hun hørte da hun selv var ufb var nettopp slapp av og ikke tenk på det, også serverer hun nøyaktig de samme ordene her inne! Jeg synes da at de som har reagert negativt på dette må få lov til det! Tror alle ufb har hørt tusen historier som den trolljenta forteller, vi kan dem utenatt men det hjelper jo ikke på situasjonen man er i og det sier hun jo selv. Vel, så la være å komme med den historien her da! Har sett her at vært ord man skriver kan lett bli tolket helt feil av sted så bare for å si ifra, dette er ikke ett "surt oppstøt" eller angrep på trolljenta. Bare et "ønske" om at alle må få ytre sin mening her inne og at det må være lov å være uenig uten å bli angrepet og skjellt ut av den grunn! Man er jo ikke laget av porselen heller og alle tåler vel en heftig debatt med mange forskjellige syn og meninger?! Trolljenta skreiv: Prøv å slappe av jenter, det viser seg gang på gang at psyken har en stooooor del med det som vi sliter med. Nå gleder vi oss til en ny verdensborger i Oktober." Jeg tror grunnen til at hun får sårede angrep er at hun som UFB vet bedre (burde ha gjort det) at psyken er IKKE en stor del av problemene til UFB ere her inne! Så når hun skriver det VI her inne sliter med.... De fleste aller fleste her inne sliter med det fysiske som gjør det umulig og meget liten sjangse til å få barn uten assistert befruktning. Jeg vet selv hvordan det er å få fjernet eggledere, utrolig sårt! For ikke å si traumatisk. Så jeg skjønner at folk reagerer på hennes innlegg! Hun har formulert seg kraftig dårlig! Samme som å si til en som har amputert beina: Bare slapp av så kan du godt lære å gå selv igjen....... Nei, UFB ere vet at her kan en lett såre folk! Det er hun som har dummet seg ut. JEg vil neste gå så langt som å si at hennes innlegg hadde passet best under merkelige bemerkninger på det danske UFB forumet! http://www.lfub.dk/cms-basis/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=3&categories=M%E6rkelige+bem%E6rkninger&parent_id=0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fane Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nå er jo jeg en av dem som gjerne tar og til og med liker en god diskusjon, men det betyr ikke at jeg forsvarer alle reaksjoner som tid om annen kommer på dette forumet. Og de reaksjonene som Trolljenta fikk på sitt innlegg vil jeg karakterisere som ufine og ikke minst helt unødvendige. Her har vi en person som i årevis har slitt med å bli gravid og har gått igjennom de samme tester og hormonkurer som vi andre har. Denne personen lykkes på et IVF-forsøk og sakte, men sikkert går det opp for henne at hun etter års venting, fortvilelse og prøving endelig skal bli mor. Noen som kjenner seg igjen? Undre over alle undre - hun venter nummer to og denne gangen ad naturlige veier. Vet av de som kjenner seg igjen i dette også jeg! Kanskje skyldes det at man koblet ut og ikke levde i et konstant psykisk press, kanskje hadde det langt mer naturlige eller tilfeldige grunner. Men er det så nøye da? Hva som er grunnen til at man endelig lykkes er vel revnende likegyldig for den enkelte når man endelig lykkes. Dette var en positiv historie fortalt av en person som vet hva ufrivillig barnløshet er, som vet hva det vil si å teste negativt måned etter måned, som vet hva det vil si å få beskjed om at en må ha IVF for å få barn og som vet hva det vil si å gå igjennom en IVF-behandling. Dette er ikke en tilfeldig kunnskapsløs person som i sin uvitenhet sier at bare dere slapper av så skal du se at det ordener seg. Det er sikkert ikke bare jeg som har fått hørt at "jeg kjenner noen som adopterte og tenk da ble de gravid". Eller skaff dere hund og få noe annet å tenke på. Husker også at jeg måtte være litt overbærende overfor folk som for å trøste oss med at det kan jo skje under og dere kan jo greie det på egenhånd. Tror det var godt ment, men vi var på en måte ferdig med å håpe på det "naturlige" under, vi hadde innsett at det ikke kom til å gå og hadde derfor sluttet å håpe på det. Det betyr ikke at det ikke kunne ha skjedd, men vi var ikke i en situasjon hvor vi kunne tillate oss å basere oss på det. Da hadde vi igjen kommet i en situasjon hvor vi hadde hatt håp hver måned og blitt skuffet hver gang. Det hadde vært som å la humla suse økonomisk og satset på at lottogevinsten skulle komme å redde oss. Den tanken var et tilbakelagt stadium for oss. Og er det ikke nettopp det Trolljenta beskriver - gleden over at det umulige skjedde. De hadde ikke basert seg på det, men det skjedde og det er vel en glad-historie. Lykke til med nummer to! Da vi holdt på å streve som værst med våre forsøk og testet negativt gang på gang (les tre ganger) tror jeg det eneste som fikk meg til å se et ørlite håp var historier fra folk her inne som hadde testet positivt etter fire, fem og sju-åtte-ni forsøk. Foran siste forsøk hadde jeg mistet all tro på at vi ville lykkes, men jeg hadde, gjennom slike historier, et ørlite håp. Dette var en kjempeviktig motivasjon for meg, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene om det. Og er det noen jeg virkelig unner å bli gravide så er det ufb'ere! Nå unner jeg også andre å bli gravide også fordi det er lenge siden det gikk opp for meg at det jo ikke er deres barn jeg ønsker meg, men mitt eget. Å bli så nedgravd i eget traume at man begynner å kaste stein på sine egen som bare vil godt og sitter på samme erfaringsgrunnlag synes jeg er unødvendig og ufint. Da var vel kanskje de negative inleggene trolljenta fikk like unødvendige som selve inlegget til trolljenta da!? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det bli så mye "mas" her inne når noen slenger litt med leppa? Ingen liker alle og meninger er forskjellig. Nå tror jeg faktisk at trolljentas inlegg ble totalt missforstått (jeg forstår at hun bare prøvde å oppmuntre) men nå var det altså noen som ikke syntes det var noe oppmuntrene, tvert i mot fant de det tydligvis provoserende!men gjør det noe? Dem om det og greit nok det vel?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei! Jeg er helt enig med flere her. Lykke historier er godt å få innimellom - spesielt fra dem som har prøvd lenge uten å lykkes - da ser vi andre at det går an. Samtidig må det være lov å si sine meninger om hvordan man reagerer på andres innlegg, men da kan jo dette holdes på en konstruktiv måte, uten å slenge dritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
godthåp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Da var vel kanskje de negative inleggene trolljenta fikk like unødvendige som selve inlegget til trolljenta da!? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det bli så mye "mas" her inne når noen slenger litt med leppa? Ingen liker alle og meninger er forskjellig. Nå tror jeg faktisk at trolljentas inlegg ble totalt missforstått (jeg forstår at hun bare prøvde å oppmuntre) men nå var det altså noen som ikke syntes det var noe oppmuntrene, tvert i mot fant de det tydligvis provoserende!men gjør det noe? Dem om det og greit nok det vel?? Det tragiske med flere her inne er at når de selv blir provosert kan de tillate til å være krasse og slenge dritt som bare det..... Sitter på sin høye hest og skal diktere hva som er riktig og galt å mene å si her inne. Disse som kritiserer de som kritiserer De kritiserer i aller høyeste grad selv! Dette forumet er for alle. Alle har sin rett til å si sin mening. Og sin rett å være ueninge og diskutere. Det vemmelige her er at flere begynner å kaste personlig dritt pga av at de er sterkt ueninge selv. Jeg har selv uttrykt min mening som feks angående en sinnsyk abort...men da var det ikke måte på hvilket fælt menneske jeg måtte være ifølge de på sine høye hester her inne jeg måtte være..Så de skal ikke komme å kritisere når andre blir provoserte! De blir godt provoserte selv o g selnger rundt seg. De som ble "provoserte" av trolljenta slengte dessuten ingen personlig dritt slik mange andre gjør! Bla de som kritiserte de som kritiserte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Joda det er kjekt å lese slike innlegg som trolljenta har kommet med, men den "slapp av så går det så bra så" teknikken har vi vel alle prøvd ut for lenge siden? Som tidligere UFB’er så vet nok trolljenta også veldig godt at akkurat det går ikke for alle. Derfor så må hun nok regne med noen sure kommentarer når hun selv ber andre UBF’ere om å slappe av. Jeg har en liten mistanke om at det ikke var ment slik heller. Eller hva trolljenta? ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pretten Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Joda det er kjekt å lese slike innlegg som trolljenta har kommet med, men den "slapp av så går det så bra så" teknikken har vi vel alle prøvd ut for lenge siden? Som tidligere UFB’er så vet nok trolljenta også veldig godt at akkurat det går ikke for alle. Derfor så må hun nok regne med noen sure kommentarer når hun selv ber andre UBF’ere om å slappe av. Jeg har en liten mistanke om at det ikke var ment slik heller. Eller hva trolljenta? ) Hilsen Det tipset trolljenta kom med stemmer nok for mange, men selvfølgelig ikke for alle, og det var nok det trolljenta mente. Forøvrig er det positivt og følge det tipset samme hvilken diagnose og behandling du har, selv om det skal andre ting til(i tillegg) for og lykkes!At du er avslappet blir alltid en ekstra bonus,eller hur? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thina Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har overhodet ikke noe imot at Trolljenta forteller sin historie. Det jeg reagerer på er måten hun gjør det. Er det nødvendig å servere slapp av-argumentet? Skulle tro en tidligere ufb'er visste bedre. Eller kanskje det er enkelt å glemme de mørke stundene når man først har fått barn... Og hvis hun hadde valgt noe annet som titel hadde det kanskje vært mye enklere å svelge innlegget. Jeg har nok av gode "oppmuntrende" råd som sier "slapp av så ordner det av seg selv" fra før, takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrtel1365380432 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det tragiske med flere her inne er at når de selv blir provosert kan de tillate til å være krasse og slenge dritt som bare det..... Sitter på sin høye hest og skal diktere hva som er riktig og galt å mene å si her inne. Disse som kritiserer de som kritiserer De kritiserer i aller høyeste grad selv! Dette forumet er for alle. Alle har sin rett til å si sin mening. Og sin rett å være ueninge og diskutere. Det vemmelige her er at flere begynner å kaste personlig dritt pga av at de er sterkt ueninge selv. Jeg har selv uttrykt min mening som feks angående en sinnsyk abort...men da var det ikke måte på hvilket fælt menneske jeg måtte være ifølge de på sine høye hester her inne jeg måtte være..Så de skal ikke komme å kritisere når andre blir provoserte! De blir godt provoserte selv o g selnger rundt seg. De som ble "provoserte" av trolljenta slengte dessuten ingen personlig dritt slik mange andre gjør! Bla de som kritiserte de som kritiserte. Du slang nå ganske godt selv med leppa den gang, så da var det bare å forvente at du fikk svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-566922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
godthåp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du slang nå ganske godt selv med leppa den gang, så da var det bare å forvente at du fikk svar. :-) Heisan Myrtel! :-) Jeg slang med leppa da andre begynte å gjøre det. Jeg kunne jo sagt at et slikt nivå diskuterer jeg ikke på. Men følte for å ta litt igjen da vet du. Noen ganger er det på sin plass å svare på den tiltalen en får personlig..Mens andre ganger er det ikke verd oppmerksomheten..Ingen her inne skal passe seg for si sin mening om ting som berører dem følelsesmessig eller på andre måter. Er det noe en absolutt ikke liker og ikke kan si mening om uten å være personlig bør en holde kjeften sin spør du meg. Og ikke gå til person angrep på ukjente menneskers meninger. Det var overhodet ikke jeg som startet med noe leppeslenging i det hele tatt den gang du sikter til. Det viser bare at for andre er det greit å slenge med lippa så lenge det er en sak som passer dem å kritisere... Ellers ønsker jeg trolljenta lykke til med sin 2. graviditet. SÅ bra at de klarte det helt selv! Men dessverre er det mange som aldri kan bli gravide helt selv! Og de er det mange av her inne. Alle kan skrive "feil" og ofte er det kommet unskyldninger her inne til noen som en ikke mente å trakke på tærna. Spesielt i lignende til feller som trolljenta rotet seg oppi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-567028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Trolljenta skreiv: Prøv å slappe av jenter, det viser seg gang på gang at psyken har en stooooor del med det som vi sliter med. Nå gleder vi oss til en ny verdensborger i Oktober." Jeg tror grunnen til at hun får sårede angrep er at hun som UFB vet bedre (burde ha gjort det) at psyken er IKKE en stor del av problemene til UFB ere her inne! Så når hun skriver det VI her inne sliter med.... De fleste aller fleste her inne sliter med det fysiske som gjør det umulig og meget liten sjangse til å få barn uten assistert befruktning. Jeg vet selv hvordan det er å få fjernet eggledere, utrolig sårt! For ikke å si traumatisk. Så jeg skjønner at folk reagerer på hennes innlegg! Hun har formulert seg kraftig dårlig! Samme som å si til en som har amputert beina: Bare slapp av så kan du godt lære å gå selv igjen....... Nei, UFB ere vet at her kan en lett såre folk! Det er hun som har dummet seg ut. JEg vil neste gå så langt som å si at hennes innlegg hadde passet best under merkelige bemerkninger på det danske UFB forumet! http://www.lfub.dk/cms-basis/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=3&categories=M%E6rkelige+bem%E6rkninger&parent_id=0 Ille bra link :-D God illustrasjon på nettopp det man snakker om her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99987-n%C3%A5-m%C3%A5-ufb-ta-seg-litt-sammen/#findComment-567170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.