Gå til innhold

Tung pust!


aanonym23

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett å legge det her. Er nye..

Går rundt med tung pust hele tiden. Begynte med høy puls så tung pust. Var hos legen alt var fint. Kan en liten stund føle meg bra, men så kommer det igjen. Et press på brystet. Har sjekket meg med 24 t ekg, og ultralyd. Alt var fint. Andre som har hatt det sånn? Har ikke tatt arbeids-ekg..

Så sliter jeg litt med halsbrann / magesår. Kan det gjør at du får tung pust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ja, jeg har tung pust, men ingenting slår ut hos legen. Min lege mener det er anstrengelsesastma. Av den grunn har jeg fått Flutide og Ventoline. Dette har gitt meg et helt nytt liv, og jeg kan nå trene og gjøre andre aktiviteter akkurat slik som da jeg ikke slet med pusten i like stor grad. Det skal sies at jeg alltid har hatt en viss grad av tungpusthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...