Gå til innhold

Ringorm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg har i flere år hatt hvite flekker på overarmene, magen og lårene. Gikk til legen for et par år siden med det og hun sa det var ringorm. På magen og lårene er det kun hvite flekker og ikke røde ringer slik som på armene. Hun anbefalte canesten salve mot dette. Det sluttet jeg med etter en stund da det blir fort dyrt å smøre inn så store deler av kroppen med salve to ganger om dagen.

Men for noen uker siden leste jeg at man kan bruke fungoral sjampo og la det være på 5-10 min i dusjen. Dette var litt tidkrevende og kjedelig å stå å fryse i dusjen mens dette virket, så jeg prøvde noe jeg leste et annet sted, blandet det med vann og lot det være på hele dagen, da dette skulle drepe soppen.

Gjorde dette i 3 dager og da ble huden min helt "rynkete" på områdene jeg hadde flekkene på armene og mørk brun og huden har sprukket opp.

Noen som har opplevd noe slikt og vet hva det kan være? Søsteren min gjorde det samme og det fungerte helt fint for henne.

Anonymous poster hash: 853bf...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...