Mamma07 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker å ha dip til grønnsaker, kålrabi,gulrot osv. Noen som har en god opskrift til dette, helst hjemmelaget og ikke for usunn? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes det er kjempegodt med rømme eller craime fraîche, et hvitløksfedd som knuses( det heter noe annet, men det står helt stille), litt salt, papper og evt litt sitron. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Bland halvparten yogurt naturell og halvparten rømme. Tilsett en pose gresk pulverdressing (ikke hjemmelaget da, men...). 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Du kan bruke disse krydder-posene som egentlig er til potetgull-dip. Noen av de er veldig gode til grønnsaksdip. Bland de gjerne med yoghurt istedenfor rømme. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Du kan bruke disse krydder-posene som egentlig er til potetgull-dip. Noen av de er veldig gode til grønnsaksdip. Bland de gjerne med yoghurt istedenfor rømme. Det er det jeg pleier Tenkte å prøve noe nytt 0 Siter
Gjest Dippings Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Du har den 5% creme fraiche dressingen da, purre og diverse i. Veldig god. Flere varainter den typen dressing (litt tjukk). Ikke hjemmelaget da men 0 Siter
Gjest yoghurt til dip Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Bruk yoghurt naturell til dipen. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Bruk yoghurt naturell til dipen. er det noe smak på det da.? Tror jeg vil prøve det 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Dressing/Yougurt/Yoghurtdressing http://www.ica.no/FrontServlet?s=mat_inspirasjon&state=recept&receptid=3906 Bruk matyoghurt, den er litt fastere i konsistensen enn vanlig yoghurt naturell. 0 Siter
adelie Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 er det noe smak på det da.? Tror jeg vil prøve det Matyoughurt er bra. Du kan ev sette til litt lettrømme hvis du må. Satl og pepper, presset hvitløk, - kan noen ønske noe mer da? Varier ev. med urter dere liker. Litt paprikapulver. Litt sennep. Litt chilipulver eller ren chilipasta Posene tror ejg ikke er så sunne. Det enkleste hjemmelagde er ofte det beste også. 0 Siter
grot Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Synest de ferdige krydderblandingene ofte er bedre enn det jeg får til på egenhånd:-) Men bruker kesam i stedet for rømme 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg syns faktisk ikke kirsebæryogurt er så dumt heller jeg, og Poden liker det også! Skjærer gulerøtter, grønne epler eller kålrabbi i staver + sukkererter vi - grei kveldskos! 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Bruk yoghurt naturell til dipen. Yoghurt naturel blir man mye feitere av enn mager Kesam. 0 Siter
Gjest yoghurt til dip Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Yoghurt naturel blir man mye feitere av enn mager Kesam. Javel? Det er vel om man spiser det ofte! En sjelden gang er ingen krise. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Javel? Det er vel om man spiser det ofte! En sjelden gang er ingen krise. Jeg har hørt at man legger på seg åtte kilo bare ved å spise én spiseskje med yoghurt naturell. Dette er fra svært sikre kilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.