Gå til innhold

Dip til grønnsaker..


Mamma07

Anbefalte innlegg

Jeg liker å ha dip til grønnsaker, kålrabi,gulrot osv.

Noen som har en god opskrift til dette, helst hjemmelaget og ikke for usunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempegodt med rømme eller craime fraîche, et hvitløksfedd som knuses( det heter noe annet, men det står helt stille), litt salt, papper og evt litt sitron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du kan bruke disse krydder-posene som egentlig er til potetgull-dip. Noen av de er veldig gode til grønnsaksdip. Bland de gjerne med yoghurt istedenfor rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke disse krydder-posene som egentlig er til potetgull-dip. Noen av de er veldig gode til grønnsaksdip. Bland de gjerne med yoghurt istedenfor rømme.

Det er det jeg pleier :) Tenkte å prøve noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dippings

Du har den 5% creme fraiche dressingen da, purre og diverse i. Veldig god. Flere varainter den typen dressing (litt tjukk). Ikke hjemmelaget da men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noe smak på det da.? Tror jeg vil prøve det :)

Matyoughurt er bra. Du kan ev sette til litt lettrømme hvis du må. Satl og pepper, presset hvitløk, - kan noen ønske noe mer da? Varier ev. med urter dere liker. Litt paprikapulver. Litt sennep. Litt chilipulver eller ren chilipasta

Posene tror ejg ikke er så sunne. Det enkleste hjemmelagde er ofte det beste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke kirsebæryogurt er så dumt heller jeg, og Poden liker det også! Skjærer gulerøtter, grønne epler eller kålrabbi i staver + sukkererter vi - grei kveldskos!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest yoghurt til dip

Yoghurt naturel blir man mye feitere av enn mager Kesam.

Javel? Det er vel om man spiser det ofte!

En sjelden gang er ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Det er vel om man spiser det ofte!

En sjelden gang er ingen krise.

Jeg har hørt at man legger på seg åtte kilo bare ved å spise én spiseskje med yoghurt naturell. Dette er fra svært sikre kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...