Gå til innhold

Allergi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har i flere år slitt med smerte i magen, kvalme og noen ganger diare. Jeg hadde lenge trodd det kunne skyldes allergi, og da gluten. Så jeg kuttet ut gluten i flere måneder og følte meg bedre, men fortsatt litt smerter. Så etter kanskje et halvt år startet jeg å spise gluten igjen og det gikk fint i en periode, men så ble smertene forverret igjen. Det er også to type smerter jeg har, en av mat og en av alkohol. Når jeg drikker så er smertene mer innvendig og blir mer som et trykk og nesten som om det er syre i magen, spiser jeg blir det mer likt mensen smerter osv, vanskelig å forklare. Men på grunn av disse smertene så blir jeg også redd for at det er noe galt inni min mage, har tatt allergi test på det som er mest normalt, og tydeligvis så var alle find. Venter fortsatt svar på en allergi test, men fikk ikke beskjed om hvilken. Har aldri hatt allergi, så synes det er rart om jeg har fått det nå, men har hørt man kan utvikle allergi etter spiseforstyrrelse, derfor tenkte jeg først det kunne være allergi, nå er jeg usikker.

Sliter også med pustevasker, og har vondt i brystet og ned til lungene ofte, og av og til(ganske ofte nå) når jeg puster dypt får jeg også smerter i magen, nesten som jeg får en kniv i magen osv

Har snakket med legen jeg har, men får aldri forklart det jeg vil og aldri snakket ferdig. Av tidligere lege ble jeg aldri tatt seriøs, og kom med dårlige forslag og hva det kunne være, f.eks gravid. Har hatt vondt i magen i ca 4 år, så gravid er jeg ikke - men blir redd for at det kan være noe farlig, at jeg har ødelagt noe i magen eller noe lignende. Vil ikke gå med denne smerten i flere år til, og med tanke på hvor mange ganger jeg har snakket med leger om problemet og det ikke går noe vei, er jeg redd for at jeg aldri blir frisk for hva enn det måtte være.

Anonymous poster hash: c6bdd...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...