Gå til innhold

Hjerte igjen?


Norknight

Anbefalte innlegg

Den 14/4-13 fikk jeg hjerteinfarkt og ble operert for det.Sist onsdag ble jeg lagt inn på Ahus for mistanke om stumt infarkt.De fant ikke noe.De har også undersøkt om jeg kan ha angina og har fått en rød spray mot det.Den ser ikke ut til å virke,og at jeg får nok luft enten ved å gå ut eller å lufte godt på soverommet ser ut til å virke bedre.Hva jeg ikke skjønner er at jeg våkner når jeg sover flatt i 5 tida fordi jeg ikke får puste.Kan det være tette luftveier? Da skulle jeg vel hatt mye munntørrhet fordi jeg hadde sovet med munnen åpen?.Jeg har ofte tilbakevendende forstoppelse.Jeg føler meg oppblåst,og spiser lite.Når jeg først kommer meg på toalettet blir det mist 2 ganger den dagen og lite dagen før og etter.Jeg ble veldig sulten etter siste besøk og spiste både lunsj og middag i 16 tida.Etter det siste oa besøket har jeg heller ikke merket noe til problemer med hjertet?

Kan forstoppelse og/eller astma/allergi gi smerter i brystet eller knytninger? Er ett hardt mellomgulv,egentlig en hard mage?

Kan jeg få litt hjelp så jeg blir både 57 og 60?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 14/4-13 fikk jeg hjerteinfarkt og ble operert for det.Sist onsdag ble jeg lagt inn på Ahus for mistanke om stumt infarkt.De fant ikke noe.De har også undersøkt om jeg kan ha angina og har fått en rød spray mot det.Den ser ikke ut til å virke,og at jeg får nok luft enten ved å gå ut eller å lufte godt på soverommet ser ut til å virke bedre.Hva jeg ikke skjønner er at jeg våkner når jeg sover flatt i 5 tida fordi jeg ikke får puste.Kan det være tette luftveier? Da skulle jeg vel hatt mye munntørrhet fordi jeg hadde sovet med munnen åpen?.Jeg har ofte tilbakevendende forstoppelse.Jeg føler meg oppblåst,og spiser lite.Når jeg først kommer meg på toalettet blir det mist 2 ganger den dagen og lite dagen før og etter.Jeg ble veldig sulten etter siste besøk og spiste både lunsj og middag i 16 tida.Etter det siste oa besøket har jeg heller ikke merket noe til problemer med hjertet?

Kan forstoppelse og/eller astma/allergi gi smerter i brystet eller knytninger? Er ett hardt mellomgulv,egentlig en hard mage?

Kan jeg få litt hjelp så jeg blir både 57 og 60?

 

 

Har du tatt en ultralyd av hjertet nylig?

Tungpust som kommer når du har ligget flatt lenge, og som bedres når du reiser deg opp og beveger deg, kan være litt skummelt, når du faktisk tidligere har hatt hjerteinfarkt. Men hvis du har sjekket det, så er det bra. Hvis ikke ville jeg kanskje gjort det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...