Gå til innhold

Nix kur


aletar

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tok nix kuren for tre dager siden, og har nå en del ganger værre utslett/nupper/kløe og blåmerker på kroppen, noe som jeg har fått med meg kan skje. I tillegg til at jeg fikk en helt ubeskrivelig kløe over hele kroppen rett etter jeg tok på kremen, som varte i rundt 2-3timer. 

Det jeg er litt redd for er at jeg ikke brukte nok nix krem. Utifra beskrivelsen så skulle man bruke en hel tube på en kur, mens jeg brukte sikkert 1/3 (Tok over hele kroppen). Lurer da på om det kan være nok likevel? Også tok jeg ikke i ansiktet, men nå har jeg små nupper like ved høyre øyekrok. Er det sjanse for at jeg kan ha skabb i ansiktet som da kan overleve siden jeg ikke brukte noe i fjeset? Står ganske klart at man ikke skal ta krem i nærheten av øyet.

Hva ville du anbefalt å bruke for å redusere kløe og utslett?

 

Ser fram til svar! Hilsen en sliten sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er korrekt å ikke påføre krem i ansiktet, og det er heller ikke uvanlig å kjenne kløe etter påføring. Så sant du ikke er en liten person, så høre det imidlertid ut som om du kan ha påført litt lite krem. Fikk du noen til å hjelpe deg slik at du også fikk dekket ryggen?

Kuren kan gjentas etter 7 dager om du er usikker på at du er tilstrekkelig behandlet.

Noe av det mest effektive mot kløen er hvitvask som fås kjøpt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det selv, men tror jeg fikk dekket godt nok, bare mengden som kan ha vært problemet. 

Får vente en uke og se hvordan det ligger an.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...