Gå til innhold

Muskelknuter og smerter i øvre del av rygg..


CharlieJenta

Anbefalte innlegg

Hei, alle der ute!

Jeg håper noen kan hjelpe meg litt. Jeg bruker mye av dagene mine på å bekymre meg og være redd.. Jeg har hatt en del kreft og generelt mye sykdommer i familien og det forsterker jo selvsagt angsten..

Jeg har det siste året slitt med nakkeproblemer, men de siste månedene har det også gått utover øvre del av ryggen. Det kjennes ut som jeg har vondt i lungene.. Jeg er dum nok til å røyke (prøver faktisk å slutte..) men jeg er livredd for hva det kan være. Kan det være lungekreft?

Smertene sitter på begge sider i øvre del av ryggen, det er en slags isende smerte som kommer når jeg har brukt kroppen og stått lenge. 

Hjelp?

Endret av CharlieJenta
Anonymitet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor du tenker på lungekreft med disse symptomene skjønner jeg ikke. Ja, du røyker, men lungekreft gir helt andre symptomer enn dette. Høres mer ut som slitenhet/anspenthet som er normalt ved bruk av kropp og spesielt om man står lenge.

Anonymkode: 4e76b...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor du tenker på lungekreft med disse symptomene skjønner jeg ikke. Ja, du røyker, men lungekreft gir helt andre symptomer enn dette. Høres mer ut som slitenhet/anspenthet som er normalt ved bruk av kropp og spesielt om man står lenge.

Anonymkode: 4e76b...b7e

 

Min far døde av lungekreft og i ettertid har jeg blitt veldig redd av slike smerter. Godt å høre at jeg bare er litt dramatisk nå 😄 Takk for svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...