Gå til innhold

Cerazette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått på cerazette i en måned nå. Begynnte da jeg fikk mensen men så har ikke jeg sluttet å blø, jeg blødde mye de 5 første dagene og i resten av månen har jeg fått blødninger men ikke så intens, har vært sånn at noen dager blødde jeg om morningen og blødde ikke mer resten av dagen men når jeg hadde sex så begynte jeg å blød og det er ubehagelig nå har jeg fått mensen igjen ikke så intens som jeg pleide å få før jeg gikk på cerazette, men uannsett jeg er redd for å blød mer. Jeg har blød i en hel måned og det er ubehagelig, er det bare sånn det er i starten? Kommer  jeg til å slutten å få disse blødningene når jeg er ferdig med mensen perioden?

Anonymkode: 12fea...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...