Gå til innhold

Sykdom eller normalt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det vanlig å snakke med folk som ikke andre kan se når man er barn?

Er det vanlig å ha god kontakt med Gud?

Er det vanlig at de voksne ikke får kontakt med deg på en stund?

Er det vanlig å tro at man har overnaturlige krefter? Som å flytte ting med tankens kraft? Knuse speil med tankens kraft osv? 

Og tro at man kan kontrollere andres tanker? 

Å tro at man kan hypnotisere folk?

Eller var jeg syk allerede da?

Vet jo at det er vanlig at barn har fantasivenner, men det er jo ånder eller hjelpere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å snakke med folk som ikke andre kan se når man er barn? / Ja, litt avh av hva du definerer som barn

Er det vanlig å ha god kontakt med Gud?/ Ja

Er det vanlig at de voksne ikke får kontakt med deg på en stund?/Nei

Er det vanlig å tro at man har overnaturlige krefter? Som å flytte ting med tankens kraft? Knuse speil med tankens kraft osv? / Ja til en viss grad. Alle har lekt Supermann men leken slutter liksom ofte når man blir ropt inn til middag

Og tro at man kan kontrollere andres tanker? /Nei

Å tro at man kan hypnotisere folk?/ Nei

Eller var jeg syk allerede da?/ Ja

Vet jo at det er vanlig at barn har fantasivenner, men det er jo ånder eller hjelpere. 

 

Anonymkode: 9cfb8...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å snakke med folk som ikke andre kan se når man er barn?

Er det vanlig å ha god kontakt med Gud?

Er det vanlig at de voksne ikke får kontakt med deg på en stund?

Er det vanlig å tro at man har overnaturlige krefter? Som å flytte ting med tankens kraft? Knuse speil med tankens kraft osv? 

Og tro at man kan kontrollere andres tanker? 

Å tro at man kan hypnotisere folk?

Eller var jeg syk allerede da?

Vet jo at det er vanlig at barn har fantasivenner, men det er jo ånder eller hjelpere. 

De to første er vanlig. Resten er klar sykdom.

Anonymkode: 5ecc4...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De to første er vanlig. Resten er klar sykdom.

Anonymkode: 5ecc4...2c0

Ok. Når jeg var tenåring så jeg inn i speilet ofte, da så jeg ulike fjes der. Tror det var dem jeg var i tidligere liv. Så også en slekting som var død i speilet og sa det til mine foreldre, de var nok vant til det. Skulle ønsket de hjalp meg å utvikle mine evner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men dette er jo bare slitsomt å tenke på,men jeg har spurt Gud etter tegn..er dette tegnet? Mine tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men dette er jo bare slitsomt å tenke på,men jeg har spurt Gud etter tegn..er dette tegnet? Mine tanker?

Jeg får masse tegn fra Gud men kun i sykdomsfaser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, kovakova skrev:

Jeg får masse tegn fra Gud men kun i sykdomsfaser 

Ok. Jeg føler meg fysisk syk nå,men er redd for å gå til legen. Er så sliten og lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Og jeg skal i barnedåp i morgen, kroppen og hodet henger ikke med. Råd?

Sobril og hvile er eneste som funker for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, kovakova skrev:

Sobril og hvile er eneste som funker for meg

OK, får ta vival for det har jeg ikke tatt i dag. Mulig det er derfor jeg er så dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vanlig men på den annen side tror jeg mange mennesker tenker og tror og fantaserer inni seg om ting de aldri snakker om så mye til mange andre personer

Dumt er det synes jeg hvis andre misbruker hva man sier og feiltolker bare for at de selv er ganske så gale personer

Men klart det er forskjell på ting

og en tanke eller fantasi er jo kanskje bare starten på en roman og ikke noe mere farlig for noen..

Anonymkode: c80e8...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å snakke med folk som ikke andre kan se når man er barn?

Ja.

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å ha god kontakt med Gud?

Er det vanlig at de voksne ikke får kontakt med deg på en stund?

Er det vanlig å tro at man har overnaturlige krefter? Som å flytte ting med tankens kraft? Knuse speil med tankens kraft osv? 

Og tro at man kan kontrollere andres tanker? 

Å tro at man kan hypnotisere folk?

 

Nei til alt dette.

Anonymkode: cd349...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig men på den annen side tror jeg mange mennesker tenker og tror og fantaserer inni seg om ting de aldri snakker om så mye til mange andre personer

Dumt er det synes jeg hvis andre misbruker hva man sier og feiltolker bare for at de selv er ganske så gale personer

Men klart det er forskjell på ting

og en tanke eller fantasi er jo kanskje bare starten på en roman og ikke noe mere farlig for noen..

Anonymkode: c80e8...5db

Det var galt for meg, jeg er gal. Jeg tror det fremdeles, jeg tror så mye at hodet vil eksplodere.Og tenker så mye for tiden. Min sønn er nært knyttet til meg, jeg tror han kjenner på mine ting og det gjør han dårlig. Eller er det jeg som tar inn hans ting? Kjenner jeg hvordan han har det til alle tider? Må jo være noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Nei til alt dette.

Anonymkode: cd349...a31

Det er så trist, jeg forsvant på en måte når ungene var små. Min lille sønn kallet meg tilbake "Mamma mamma, er du der"? Det må ha vært skremmende for han når jeg ble "borte", men han vente vel seg til det. Nå er han voksen men er veldig opptatt av hva jeg tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei det må være en mening med dette. Jeg lå på sofaen og så en blå lyskule stråle ned på meg "Jeg er gal" tenkte jeg. Så sa min sønn på to år "Se mamma noen lyse på deg". Så jepp vi så det begge to :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...