Gå til innhold

Årebetennelse, kanskje? Help me.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har i et par dager på rad gått rundt med tunge handleposer hengene på underarmene. På den ene armen fikk jeg et blåmerke som følge av dette, og nå har det oppstått en hevelse under blåmerket. Det kjennes ut som om en blodåre under blåmerket har blitt hoven og litt øm. Kun øm om jeg tar på hevelsen, ikke ellers. Huden har også blitt litt rød over hevelsen, i tillegg til blåmerket. Merker jeg begynner å bli litt bekymra for at det skal utvikle seg til noe farlig. Tenker på blodpropp, for eksempel. Jeg vet ikke om man kan få blodpropp eller årebetennelse av å bære 8-10 kg på armen. Det blir jo en del press mot årene når håndtakene på posen presses inn i armen i flere timer, så det har nok ført til en lokal irritasjon. 

Er det noen som har hatt noe liknende før? Gikk det over av seg selv, eller gikk dere til legen? Jeg er ung og sprek, så jeg bør ikke være så utsatt for blodpropp. Men er redd kraftig trykk mot en blodåre kan føre til det likevel? :s 

Anonymkode: 1756d...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...