Gå til innhold

Meg med EKG og ultralyd av hjertet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

For de som husker, så var det jeg som tok ultralyd av hjertet tidlig i sommer, etter at et EKG viste at jeg hadde hatt et hjerteinfarkt. Men ultralyd var fint. Jeg skulle bare gi beskjed om jeg fikk smerter ved aktivitet. 

For et par dager siden gikk jeg en fjelltur. Det var mye oppoverbakker og jeg tok meg helt ut. Såpass mye at jeg nesten hyperventilerte. Når vi kom til toppen og skulle starte å gå nedover igjen, fikk jeg veldige smerter bak i ryggen, mellom skulderbladene. Såpass vondt at jeg nesten ikke klarte å gå og måtte gå svært forsviktig med veldig strak rygg. Det var "vondt" å puste inn, og som om jeg ikke klarte å slappe av i ryggen. Jeg gikk veldig stivt et stygge nedover, frem til det bedret seg. Men jeg kunne feks ikke holde hunden min i bånn, det måtte min mann gjøre, da det ble for vondt. 

Det er nå over, men jeg kan kjenne etterdønninger av vondt mellom skulderbladene. Jeg føler meg "stiv" både i brystkassen og mellom skulderbladene. Men ikke vondt når jeg puster inn. 

Men dette kan likeså godt være muskelsmerter i og med at jeg tok meg så mye ut? For ultralyd var jo helt fin? 

Anonymkode: 731d0...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...