Gå til innhold

Smerter rygg og bryst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I juli fikk jeg plutselig sterke smerter i ryggen og brystet. De har nå vart i snart 4 måneder. De er såpass sterke at de påvirker pusten min, fjør at jeg føler meg svak og skjelven, klarer ikke å konsentrere meg eller sove, er blek og har frysninger og føler at jeg holder på å besvime. De er tilstede i omtrent samme intensitet hele dagen, hver dag.

Smertene er omtrent upåvirkede av aktivitet og berøring.

Legen jeg har snakket med mener at smertene mine skyldes muskelknuter og spenninger, på grunn av alderen min.

Jeg synes at det er veldig mye som taler for at smertene mine ikke skyldes muskulære spenninger eller knuter:

Synes det er mye som taler for at smertene jeg har ikke skyldes muskulære spenninger:
1. De kom akutt i juli, uten noen forutgående aktivitet som kan ha forårsaket dem.
2. De er kontinuerlige i løpet av dagen.
3. De er stort sett upåvirkede av berøring, posisjon og aktivitet.
4. De er veldig sterke i intensitet og forstyrrer meg i alle daglige aktiviteter.
5. Har forsøk ukentlig massasje i 6 uker, behandling hos kiropraktor i 3 uker og noen timer hos fysioterapeut uten bedring.

Hva annet kan forårsake slike smerter?

Anonymkode: 8650d...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...