Gå til innhold

Vondt i hofte og brennende følelse på utsiden av lår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne på 20 år, og i går begynte det å gjøre vondt i venstre hofte som bare ble værre utover dagen. Merket det da jeg satt, gikk, stod eller lå (men mest da jeg gikk). Om kvelden kjentes det i tillegg ut som jeg hadde kokvarmt vann på utsiden av låret og baksiden av leggen og det gjorde det vanskelig å sove. Det hjalp å kjøle det ned. Jeg googlet det og det kom opp at det kunne være noe med nerven, Jeg vurderer å dra til lege hvis det ikke blir bedre, Noen her som har hatt lignende opplevelse?

Anonymkode: 9edbb...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gjort som deg og kontaktet lege om det vedvarer. Kroppen finner av og til på sine egne greier som ofte forsvinner like fort som det kom. 

Anonymkode: 38a10...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...