Gå til innhold

_____Set_____


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Hei på deg :)

Duh? er __ og SDD den samme?

Mener å huske at du har møtt dem beggge /han i RL :-D

Klem fra nysgjerrigpetra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er vi den samme. Og det er SDD veeeeldig stolt over, siden det er han som er den andre personligheten. Til tross for at han foretrekker simpel billig-konjakk som Bache XO. Den minner meg mest om hjemmebrent med konjakkessens!!! Usj!!! Selv foretrekker jeg Hardy's spesialkonjakker på de små, runde 2 dl glass-lerkene. Den til over 1000,- pr. liter. Det er liksom mer min stil.

Problemet er jo at når meg-SDD har vært på byen og konsumert slik himkok-konjakk, så tar meg-strek over når vi kommer hjem. Så får å kvitte meg med den ekle Bache-smaken så må jeg ta et par Hardy's også. Er det rart man drikker??

Dessuten er jeg også Nosferatu, Sør, Mr.Kahn, Tigerpus, noor, Set + en haug med dol-nick jeg ikke gidder nevne nå. Noen hemmeligheter må da en mann ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er vi den samme. Og det er SDD veeeeldig stolt over, siden det er han som er den andre personligheten. Til tross for at han foretrekker simpel billig-konjakk som Bache XO. Den minner meg mest om hjemmebrent med konjakkessens!!! Usj!!! Selv foretrekker jeg Hardy's spesialkonjakker på de små, runde 2 dl glass-lerkene. Den til over 1000,- pr. liter. Det er liksom mer min stil.

Problemet er jo at når meg-SDD har vært på byen og konsumert slik himkok-konjakk, så tar meg-strek over når vi kommer hjem. Så får å kvitte meg med den ekle Bache-smaken så må jeg ta et par Hardy's også. Er det rart man drikker??

Dessuten er jeg også Nosferatu, Sør, Mr.Kahn, Tigerpus, noor, Set + en haug med dol-nick jeg ikke gidder nevne nå. Noen hemmeligheter må da en mann ha!

Du har helt annen skrivestil! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til Taj, For meg nytter det jo ikke...

Dessuten er jeg myyye morsommere?

Jeg lurer på hvem du egentlig er.... for du har nok hatt et annet nick! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ha det seg faktisk sånn at Set selvsagt vil svare nei på det spørsmåålet her, men det kommer utelukkende av at Set også er en av våre personligheter.

Jeg, streken og Set, er en og samme person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ha det seg faktisk sånn at Set selvsagt vil svare nei på det spørsmåålet her, men det kommer utelukkende av at Set også er en av våre personligheter.

Jeg, streken og Set, er en og samme person!

Sammen med de vi nevnte under selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med de vi nevnte under selvfølgelig.

Ja, vi er ganske mange. Jeg og du!

Eller.. Jeg.

Det skulle bare mangle at det var noen schitzofrene på dol, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er ganske mange. Jeg og du!

Eller.. Jeg.

Det skulle bare mangle at det var noen schitzofrene på dol, også :)

Hold kjeft!

Det er jeg som er alle sammen!

*stormannsgal*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft!

Det er jeg som er alle sammen!

*stormannsgal*

;-)

Du _er_ ikke alle sammen, men man skal aldri se bortifra at du er moren til alle oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du _er_ ikke alle sammen, men man skal aldri se bortifra at du er moren til alle oss :)

*ROFL*

Luke, I am your...mother!

(fritt etter StarWars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ROFL*

Luke, I am your...mother!

(fritt etter StarWars)

Men Darth var da unektelig faren til Luke, ikke moren.

Men man vet jo aldri. Kanskje Darth Vader egentlig var transe?

Hmmm, det var en tanke som Lucas kan spinne litt på før han eventuelt går for å lage syvern, åttern og niern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Darth var da unektelig faren til Luke, ikke moren.

Men man vet jo aldri. Kanskje Darth Vader egentlig var transe?

Hmmm, det var en tanke som Lucas kan spinne litt på før han eventuelt går for å lage syvern, åttern og niern!

Som sagt, _fritt_ etter SW.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvem du egentlig er.... for du har nok hatt et annet nick! :-)

Jepp. Da jeg var liten het jeg "." - prikken.. Men nå er jeg blitt større. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft!

Det er jeg som er alle sammen!

*stormannsgal*

;-)

Mm.. det er jeg :-) Deg også. Egentlig så er jeg Taj også, men hun vet det bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...