AnonymBruker Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Jeg er en kvinne i slutten av 40-årene som har hatt det veldig tøft største deler av livet hittil, men har det bedre nå og har lagt en del bak meg. Ønsker å skrive med noen i noenlunde samme situasjon. Hvis du liker å skrive og vil dele erfaringer og dagliglivet med noen så svar meg med nick, slik at jeg kan ta kontakt med deg. Jeg et gift med en fantastisk mann så er ikke interessert i dating. Må helst være en kvinne. Anonymkode: 01d33...98a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en kvinne i slutten av 40-årene som har hatt det veldig tøft største deler av livet hittil, men har det bedre nå og har lagt en del bak meg. Ønsker å skrive med noen i noenlunde samme situasjon. Hvis du liker å skrive og vil dele erfaringer og dagliglivet med noen så svar meg med nick, slik at jeg kan ta kontakt med deg. Jeg et gift med en fantastisk mann så er ikke interessert i dating. Må helst være en kvinne. Anonymkode: 01d33...98a Kan du skrive litt om hva du har av interesser , kanskje litt om hobbyer , litt om deg selv (uten å blir alt for privat ) . Kan du si noe om hvor du bor (øst, nord, vest , sør). Bare helt kort. Litt enklere for folk å ta kontakt om en vet litt mer :-) Anonymkode: 6c470...f6a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.