Gå til innhold

Søker brev(mail) venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne i slutten av 40-årene som har hatt det veldig tøft største deler av livet hittil, men har det bedre nå og har lagt en del bak meg. Ønsker å skrive med noen i noenlunde samme situasjon. Hvis du liker å skrive og vil dele erfaringer og dagliglivet med noen så svar meg med nick, slik at jeg kan ta kontakt med deg. Jeg et gift med en fantastisk mann så er ikke interessert i dating. Må helst være en kvinne. 

Anonymkode: 01d33...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er en kvinne i slutten av 40-årene som har hatt det veldig tøft største deler av livet hittil, men har det bedre nå og har lagt en del bak meg. Ønsker å skrive med noen i noenlunde samme situasjon. Hvis du liker å skrive og vil dele erfaringer og dagliglivet med noen så svar meg med nick, slik at jeg kan ta kontakt med deg. Jeg et gift med en fantastisk mann så er ikke interessert i dating. Må helst være en kvinne. 

Anonymkode: 01d33...98a

Kan du skrive litt om hva du har av interesser , kanskje litt om hobbyer ,  litt om deg selv (uten å blir alt for privat ) .

Kan du si noe om hvor du bor (øst, nord, vest , sør). Bare helt kort. Litt enklere for folk å ta kontakt om en vet litt mer :-)  

Anonymkode: 6c470...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
soolen1965 skrev (3 timer siden):

hei fikk lyst å svare - dame 58år gift. har og hatt et tøft liv, har og en snill mann.

hvilke innt har du  er gjerne for gamel

Hei, så hyggelig med svar fra deg. Jeg er dame, 49, gift med en snill og god mann. Har ikke barn, noe som var riktig for oss, siden vi begge har utfordringer. Jeg savner det ikke heller. Vi er glade i dyr. Har katt og planlegger å skaffe oss en valp i fremtiden når det passer. 

Jeg har også hatt et tøft liv, så kan relatere til det. Du er ikke for gammel hvis du mente det. 58 er da ingen alder. Jeg elsker å skrive og lese, men har slitt med det pga adhd. Men da jeg begynte med medisiner ble det mye bedre. Jeg elsker dyr, og føler jeg får god kontakt med dyrene. Liker gå turer. Er glad i mye forskjellig musikk, spesielt jazz. Men hører på det meste, alt etter humør. 

Nå ser jeg at du skriver med nick. Jeg kan ta kontakt med deg på PM, om du er interessert i å bli kjent, skrive litt til hverandre på en eller annen måte (enten mail, eller messenger på fb). Vet ikke hva som føles komfortabelt for deg. 

Så gi meg et hint, så sender jeg en pm til deg. 

Og du - det er overhodet ikke noe press om at du må svare med en gang, eller fort eller noe. Jeg er avslappet på sånt 😊

Anonymkode: 01d33...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...