Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. To år for 100 millioner altså. Da er ikke 55 millioner for 21 år så mye.
  3. Skjønner. Hva med å stille spørsmålet til din behandler? Får du det til, eller er det problematisk på noe måte?
  4. påskelilje

    Planlegger tur til Frankrike (Paris) og ønsker alle tips!

    Jeg har ikke vært i Paris siden 2011, men fikk SÅ lyst til å dra dit igjen når jeg leste denne tråden! Jeg bodde ett år i Frankrike for en generasjon siden, og var da mange ganger i Paris. En nydelig kirke som er lett å gå forbi, men som virkelig er verdt et besøk, er Sainte Chapelle. Den har fantastiske glassmalerier. Ligger på Île de la Citée, like ved Notre Dame. Det jeg gjerne vil se igjen neste gang jeg kommer dit, er nettopp denne kirken, samt Sacré Coeur og Montmartre. Ellers for min del blir det å oppdage byen litt på nytt, som voksen uten barn med (i 2011 var barna med og turen var på deres premisser, inkludert Disney World en dag 😁) Mange fine forslag her. Jeg husker jeg likte godt et teknisk museum, men jeg aner ikke om det finnes fremdeles. Metroen er veldig grei å bruke. Restauranter og hoteller vet jeg ingenting om. Husker ikke hva det het det vi brukte den gangen. God tur til en fantastisk by!!!
  5. påskelilje

    Nytt år - nye muligheter

    Ja, vi har jo sjelden noe liggende - fordi det blir spist opp hvis jeg har kjøpt noe. Så når jeg kjøper noe, er det for at vi skal ha det med en gang.
  6. AnonymBruker

    Jeg får ikke sove

    Jeg tenker bare på eksen min hva han gjør på og om det er oss. Vi var sammen en uke og nå har vi opp igjen. Jeg tenker på han dag og natt . Anonymkode: e341c...057
  7. Synes egentlig det er mer fasinerende å tenke på at pølser ble liggende halvannet år i kjøleskap uten å bli spist 😅👏
  8. I dag
  9. Danielx91

    Min far

    Jeg har lyst til å skrive et brev eller noe til min biologiske far som ikke var der i oppveksten min, gir meg diagnose (schizofreni), som ikke forstår psykisk helse og som har valgt sin andre familie (kone, stedøtrene, svigersønn) framfor sin egen sønn men han har hjerteproblemer....
  10. AnonymBruker

    Hvor tror du skjer etter vi dør?

    Var du redd? Anonymkode: c1f0f...ae4
  11. Fordi jeg skulle likt å vite hva jeg mottar selv. Anonymkode: c8303...2aa
  12. Hvorfor er det viktig for deg å vite forskjellen?
  13.  cilie

    Mannsutvalget 35 tiltak for å bedre likestillingen

    Nei, om det passer sånn, kan selvfølgelig mor gå ut i jobb. Jeg mener far selvfølgelig er like kapabel til å være sammen med barnet. Full valgfrihet for den enkelte familie.
  14. To år i norsk fengsel hadde jeg nok tatt. Det kunne vært sabbatsår hvor jeg kunne studert noe og lagt en plan for pengene.
  15. Danielx91

    Artikkel på Aftenposten om aktiv dødshjelp

    https://www.aftenposten.no/verden/i/73nyv4/jolanda-fun-34-fikk-hjelp-til-aa-doe-paa-bursdagen-sin
  16. Ja, men jeg skrev også at jeg ikke ville blitt lam i beina om jeg fikk 100 milliarder. Det betyr ikke at jeg kan kreve 100 milliarder i erstatning om jeg blir lam.
  17. AnonymBruker

    Artikkel på Aftenposten om aktiv dødshjelp

    For mennesker med psykiske lidelser. Jeg betaler ikke for avisen så jeg kan ikke lese hele teksten, men det står noe om at (i Nederland) tror jeg så er de iferd med å innføre denne dødshjelpen også for mennesker med psykiske lidelser. Anonymkode: 75ee3...b7f
  18. Privat vil det si at du ridde alene hver ridetime du hadde da eller? Jeg har vurdert å ta en eller to privat timer ved siden av de vanlige ridetimene for jeg tenker at det kan lønne seg for meg å ri alene for en instruktør for da får du jo konstant tilbakemelding hele tiden siden instruktør bare følger med på deg og ikke 4-5 andre samtidig. Er bare at det koster 600 kr for en time så det er jo dyrt da og jeg har ikke den beste inntekten akkurat. Men jeg tenker at det nok da vil være lettere å lære å trave ordentlig ved ett par privat timer og ikke bare vanlig ridekurs? Jeg synes hun ridelæreren vi har gir kanskje litt lite tilbakemeldinger om hva vi/jeg kan forbedre men det handler kanskje om nettopp det at vi er 6 stykk som rir samtidig så da må hun jo følge litt med på alle så det blir vanskelig å gi gode tips og tilbakemeldinger til hver enkelt kanskje? Jeg har faktisk aldri forsøkt å sitte ned i trav men det virker vanskeligere ja, jeg ser for meg at man nok da må øve veldig mye på å slappe av og følge hestens bevegelser for å klare å sitte ned? Anonymkode: 1835e...99e
  19. AnonymBruker

    Er det slik at noen med depresjon blir bedre og da tar livet sitt?

    Hvor lang er en vakt og hvor ofte jobber du? Er det suicidale mennesker som tar kontakt? Anonymkode: 30e3b...39e
  20. Lillemus

    Mannsutvalget 35 tiltak for å bedre likestillingen

    Og det mener du gjelder kun farens jobb da, eller?
  21. Nå var jeg ikke voksen for en mannsalder siden... En shetlandsponni er forøvrig ingen miniatyrponni.
  22. Spørs kanskje hvor mye overskudd du føler du har til det. Hvis du har en aktiv depresjon ville jeg kanskje ventet til den var godt på tilbakegang? Det er ganske krevende mht. arbeidstider og ansvar.
  23. Hvordan vet jeg forskjellen på de ulike kategoriene støttesamtaler og samtaleterapi. Anonymkode: c8303...2aa
  24. Trinity80

    Hvor tror du skjer etter vi dør?

    Klinisk DØD. Det finnes ingen lovfestet regel for hvor lenge stansen må vare for å kunne kalles varig. Det er helsepersonell som bekrefter dødstidspunkt og dødsårsak. Ikke du og jeg.
  25. AnonymBruker

    Er det slik at noen med depresjon blir bedre og da tar livet sitt?

    Vil du anbefale å jobbe frivillig i hjelpetelefon? Selv om man strever litt selv? (Depresjon). Anonymkode: 30e3b...39e
  26.  cilie

    Mannsutvalget 35 tiltak for å bedre likestillingen

    Jeg mener foreldrene selv skal få bestemme foreldrepermisjonen. Det er ikke «likestilling» vedrørende alt som angår en fødsel. Helt naturlig at mor er med babyen etter å ha gått gravid i 9 mnd. Noen jobber er dessuten svært sårbare ved langvarig fravær.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...