tonie Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Hey, girl:-) Jeg kommer ikke inn på forumianeren, så jeg vet ikke om jeg har fått noen mail fra deg i det siste. Her skjer det ting. Har søkt om et års utsettelse på forskningsoppgava, og flytter sannsynligvis langt pokkerivold om kort. Bestemte meg i dag, så nå er det litt kaotisk her. Skriver til deg så fort jeg kan. Ha det bra så lenge:-) *vinker* 0 Siter
Nemi Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Hey honey Jøssenammagitt!Flytter hit til meg da kanskje,for det blir jo 'langt pokker i vold' i forhold til hvor du er nå ;-)) Ble nysgjerrig jeg nå.What's happening? Sendte mail til deg ja,for ei stund siden,som jeg ikke har fått svar på.Ta det når du får det til. tænke på dæ vøtt! *vinker pent tilbake* ) 0 Siter
tonie Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Hey honey Jøssenammagitt!Flytter hit til meg da kanskje,for det blir jo 'langt pokker i vold' i forhold til hvor du er nå ;-)) Ble nysgjerrig jeg nå.What's happening? Sendte mail til deg ja,for ei stund siden,som jeg ikke har fått svar på.Ta det når du får det til. tænke på dæ vøtt! *vinker pent tilbake* ) Jammen....Jeg _har_ svart på den mailen! Lurer på hvem jeg har sendt den til...? *biter negler* ;-) Jeg skal se om jeg rekker å skrive en ny i løpet av dagen. Lev vel! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.