Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (1 time siden):

God jul, Flisa! Vi er noen som har hengt rundt her i et kvart århundre omtrent 😁

Å herrefred... Guttungen min ble 25 nå i høst jeg begynte å henge her året før han ble født, så ja, jeg har tilbrakt over en halvt århundre her...! Det er vel egentlig godt gjort av en nettside å leve så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Å herrefred... Guttungen min ble 25 nå i høst jeg begynte å henge her året før han ble født, så ja, jeg har tilbrakt over en halvt århundre her...! Det er vel egentlig godt gjort av en nettside å leve så lenge?

Det er vel godt gjort at vi har klart å henge her så lenge.  Og jeg har hengt på en amerikansk nettside i 20 år også.  Mye tid som har tilbrakt på forum 😀.  Men helt innenfor da jeg var alene med tre unger og ikke kom noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Å herrefred... Guttungen min ble 25 nå i høst jeg begynte å henge her året før han ble født, så ja, jeg har tilbrakt over en halvt århundre her...! Det er vel egentlig godt gjort av en nettside å leve så lenge?

Kvart århundre 🤪

Anonymkode: d0750...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 timer siden):

Å herrefred... Guttungen min ble 25 nå i høst jeg begynte å henge her året før han ble født, så ja, jeg har tilbrakt over en halvt århundre her...!

Jeg hadde 25-årsjubileum nå i høst. Kom hit mens jeg var gravid med minstemann, kort tid før dr. Anker la ut innlegget "Lillemus har født" og beskrev dramatikken rundt operasjonen.  

Min egen "guttunge" blir altså 25 et stykke utpå nyåret. Tiden går altfor fort 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde 25-årsjubileum nå i høst. Kom hit mens jeg var gravid med minstemann, kort tid før dr. Anker la ut innlegget "Lillemus har født" og beskrev dramatikken rundt operasjonen.  

Min egen "guttunge" blir altså 25 et stykke utpå nyåret. Tiden går altfor fort 😢

Samme her ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jeg redd av å lese. 

Du vinner aldri om du ikke har vært på norske forum i 15 år + 

Ja redd. Men så forstår jeg plutselig mer også 🙂

Det er greit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flisa skrev (På 2.12.2023 den 10.35):

HÆLLÆ!!!

Bare innom i år igjen, for å hilse på. Knota litt for å komme inn - men vipps, her var jeg. Jeg googlet julekolakker for jeg gadd ikke finne oppskriftsboka mi og da ramlet jeg jo inn på DOL. Skal handle inn det jeg trenger til årets kolakker og trengte en handleliste :D
Ønsker alle kjente en riktig god jul også i år :D


 

Nå er det julestemning! Når flisa er innom for å ønske god jul og kolakker er nevnt, da er det snart jul 😊

God jul alle sammen, både de som baker kolakker, andre ting, ingenting (som meg), nye, gamle, god jul Dolere! (litt tidlig, men jeg er alltid sent ute til jul med mye, så denne kan jeg ta i god tid og være fornøyd 😁)

 

Forresten, er kolakker det mest vanlige navnet? Vi (dvs svigermor som baker hos oss, bruker ikke det navnet). 
Og forresten en gang til, jeg røyk på quiz om hva som var 7 slag til jul. Bommet på 2. For jeg, med flere, trodde det var flere enn 7, så vi kunne plukke ut de vi husket. Slik var det visstnok ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...