Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, flisa skrev:

Japp, nå er det 2016 gitt :)

Bra med alle?

2016 er vel sånn omtrent halvgått? Om en uke blir det ferie på meg. God sommer, flisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, laban said:

2016 er vel sånn omtrent halvgått? Om en uke blir det ferie på meg. God sommer, flisa!

Det er nok godt med ferie når man er i jobb.

Anonymkode: aaf66...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok godt med ferie når man er i jobb.

Anonymkode: aaf66...c2a

Ja, det er faktisk det. En eller annen vis person har uttalt at "ferie er å gjøre noe annet", og det er jeg langt på vei enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, laban said:

Ja, det er faktisk det. En eller annen vis person har uttalt at "ferie er å gjøre noe annet", og det er jeg langt på vei enig i.

Da har jeg aldri ferie, selv om jeg aldri jobber.

Anonymkode: aaf66...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg aldri ferie, selv om jeg aldri jobber.

Anonymkode: aaf66...c2a

Mulig det - jeg har ikke behov for noe ekstremt, men for et avbrekk fra hverdagen iblant. Jeg er ikke ung lenger og vet ikke hvor lenge vi vil ha helse og økonomi til å reise, så vi prøver å få til noe i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg aldri ferie, selv om jeg aldri jobber.

Anonymkode: aaf66...c2a

Ikke jeg heller.

Så sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, laban said:

Mulig det - jeg har ikke behov for noe ekstremt, men for et avbrekk fra hverdagen iblant. Jeg er ikke ung lenger og vet ikke hvor lenge vi vil ha helse og økonomi til å reise, så vi prøver å få til noe i ferien.

Det er da mange opp i åra som tar Hurtigruten. Det er mye flott natur langs norskekysten. Det serveres sannsynligvis vafler med brunost.

Anonymkode: aaf66...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da mange opp i åra som tar Hurtigruten. Det er mye flott natur langs norskekysten. Det serveres sannsynligvis vafler med brunost.

Anonymkode: aaf66...c2a

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Denne tråden er nominert til årets tråd for å være den mest fredfulle tråden ever.

Det er en skam.

Endret av Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle folk roer seg vel med åra......  Selv kjenner jeg meg ganske rolig og lite kranglevoren. Hverken jeg eller Sandlabber er særlig kranglete. Artig å holde liv i denne tråden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. artig og artig.

hvorfor skal alt være artig og koselig og hyggelig hele tiden?

det er da greit at det er det noen ganger, men ikke alltid. da blir man lei. 

Endret av Vincent
Fordi det er moro å redigere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Guri malla så artig å stikke innom her. Mange kjente som har stukket nesa si inn i denne tråden. Håper alle har det fint. Selv har jeg klart meg KJEMPEBRA, og er frisk og lykkelig.

DOL-treff i 2018 høres fint ut, flisa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

Da var det vel noe sånt som 17 år siden vi sist hadde det moro her. hilser pent på alle gamle kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
FjellOgDalar

Jeg har vært her siden siden ble startet på ca midten av nittitallet. Da Dr. Christian Anker var primus motor. NHD var her, og etter hvert bygget de opp med mange spesialister. Allmenmedisin ble etterhvert dominert av leger fra et gitt legesenter jeg kjenner til. Så begynte det i grunnen å skrante. Spesialistene forsvant. Først ble det betalingstjeneste. Allmennlege Nina Lindstad holdt stand ganske lenge før også hun forsvant. Det samme gjorde de fleste spesialistene. Nå er det vel bare NHD (som jeg håper kommer tilbake fra sin sykemelding) og Mette Moen igjen av spesialister her. Så.. Dol har dessverre etter min mening gått i nedoverbakke. Samtidig er jeg glad for at sidene fortsatt er oppe, siden det er mange kunnskapsrike brukere her som hjelper hverandre. Mange støtter hverandre igjennom vanskelige tider. Psykia v/ Thor Kvakkestad svarer på eget initiativ i psykiatriforumet - det skal han ha creds for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hihi - her om dagen søkte jeg på "vondt i leggen når man går stavgang" - og kom til DOL, og leste noe som en skulle trodd var meg - og så var det meg - for maaaaaange år siden, så lurte jeg på det samme gitt. 

Bra med meg, - gammal og grå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dol tiden med glede:) Fartstid 1998 - 2003 Husker alle debattene vi hadde, og ordene fløyt avgårde. Vi kranglet, vi var enige, vi lo, og vi gråt. Det ble et samfunn i samfunnet:) Jeg husker mange av nickene som er i denne tråden:) Selv har jeg byttet nick. Het Lisa den gang.   Husker også vi hatt et dol treff der vi spiste, drakk og koset oss. Dette er jo lenge siden så det var ikke vanlig å møtes via nettet som det er nå. Husker at mennesker vi traff ute den kvelden ( ikke dolere) syntes det var utrolig morsomt at vi hadde et slik treff. Husker det var så gøy å se ansikter back nicket. :) Gøy med denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...