Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Jeg har også vært her i mange år. Har også bytta nick innimellom og har hatt laaange opphold. Det som sitter klistra i hjernen min er historien til Marit. Den var sørgelig og det falt mange tårer underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg levde og åndet her i tiden 1998 til 2002/3. Og var med på noen av treffene. Ikke alle husker man like godt. Og er langt i fra sikkert at jeg ville kjenne igjen de forskjellige. jeg har heldigvis printet ut en sagan om dolerene fra den tiden.... he he.husker ikke hvem som skrev den. Men dersom jeg hadde lett litt. Hadde jeg nok funnet den. En eventyr saga uten like:-)

Jeg husker nicket ditt:-)

 

Når du sier det så husker jeg også at det var en saga om dolerne fra den tiden, jeg er også nevnt der, men husker ikke hva. Tror ikke jeg har leste hele heller.

 

Treff har jeg aldri vært med på, selv om jeg har truffet enkelt få av dem.

 

Nå er jeg nesten aldri her, jeg sitter bare å irriterer meg over oppsettet, så jeg gidder ikke å bruke for mye tid her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nesten aldri her, jeg sitter bare å irriterer meg over oppsettet, så jeg gidder ikke å bruke for mye tid her.

Jeg irriterer meg over alle oldisene som klager over "oppsettet"... :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoho :-)

 

Det var jo moro her sånn på slutten av 90-tallet. 

 

Kanskje vi skulle arrangere et treff igjen?

Nei så moro å "se" igjen deg! :) Begynner å bli noen år siden. Tenker på deg hver gang jeg spiser stekt ris - haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over alle oldisene som klager over "oppsettet"... :ph34r:

Det skal du få lov til, det er like mye lov som at jeg har lov til å irriterer meg over oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke mange. Har et par-tre gamle dolere på FB - det er vel alt.

 

Ikke mange nick jeg husker heller etter 15-17 år, men noen er det jo.

 

Nevner i liten fleng (tilfleidg rekkefølge) Spira, Mio, Spenning, Nick#7, Prippen, Singu, Simen, Zelda, Vera, Raindrop, Line, Flisa, Flisgubben, Inter, Big, Citoyen ....

Og jeg hadde vel nicket Huldra den gangen, mest aktiv i chaten men husker alle du nevner her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde vel nicket Huldra den gangen, mest aktiv i chaten men husker alle du nevner her :D

Hmm... jeg bytta vel kanskje til Demonia ganske med en gang? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg bytta vel kanskje til Demonia ganske med en gang? :-o

Jepp, jeg brukte demonia og jeg får ikke tilgang til nicket mitt lenger for jeg har mista den mailen det var registrert på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Heisan

Er det fortsatt liv i tråden?

Hyggelig, godt å se at noen av den eldre garde er innom.

Spenning følger litt med på avstand innimellom og har fortsatt kontakt med noen få.

Ser våren er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt her å leste på denne gamle tråden. Og det er ikke helt fritt for at det dukket opp en liten tåre i øyenkroken. Fant også en liste med gamle navn og nick. Har mange ganger savnet den svunnen tid. Med møter i både Stavanger, Bergen og Oslo. Jeg forsvant vel ut døren en gang i 2002 mener jeg. Noen av dem jeg har best på minne, er nok blant annet tuss@, porscheline og ficus. Mange andre navn og nick kommer også opp. Og sikker mange andre som ikke står nevnt i listen.

Jeg håper at det står bra til med dere alle.

En svunnen tid er forbi.

dol og tiden her var til god hjelp for meg i livet mitt.

og fikk mange gode opplevelser

så jeg vil si takk til alle dere som var med på den tiden :-)

Bland Disse er:

Alisha - Altman - amber sun - Amiga - Andor - Andungen - Anki - AnnaStesia - Anne26 - Annette - Ano - ArneAnd - aughii - Balder - Bassisten - beib - BentO - BettyBlue - Bipolars - birdie - Blaagutt - blesha - Boblymamma - brumle - Camilla - carma - Chrissy - Citoyen - Cmoo - conan - Dalida - Den Originale Bønna - Devania - doljenta - double - Dude - Femma - Filo - Flisa - Fnatten - Froggy - Fuzzy76 - Geir - Geraldine - gnaffel-laffel - grafi - gyrken - Hanna - Hawkwind - Hekta - Hulkert - Ingera - Inter - Ista - Jane - Joette - kie - Kjerringskinn - Knøttet - Kozy - KristineS - Kvinna - landsbyidioten - Libra - Lillelurven - LilleMegBare - Linda - Line - Lion - Lis@bet - Livato - lonelygirl - Lucy - Lykkeliten - mAd - Maiken76 - Malun - manne - mar - Mcdoo - Melaisa - Mette - Mettewa - Mezzy - MissTilde - Molli - MrAgder - Musikeren - Nellie - Neo - neuni - Nikita70 - Nosferatu - Paranoia - Pingla - Piraye - Prozak - punkyB - Reg@l - Roskva - Sad-Boy - Seigdama - SetAbominae - SierDuDet - Silentwolf - Simfa - Sine - Singularity - Sissle - Solsikke - SoriaMoria - Spenning - Spunk - Steinansiktet - Stone - Stylie - SugarBaby - Sussi - Svarte Katta - Synch - Synderisommersol - Taj Mahal - Tamera - Tanitha - Tayzonia - toci - Vanman - Vera - Veslo - Villanda - Vincent - Virrevind - Wulfi - Zirine - Zuul - Åsemor 

Er nok mange navn og nick som ikke er kommet med.

stor klem fra en kanskje glemt Fnatten

Du har litt av en husk ;)

Har skjønt at dette var en fin tid på dol. Hva var det som ødela det? Nye oppsett og så forsvant folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt av en husk ;)

Har skjønt at dette var en fin tid på dol. Hva var det som ødela det? Nye oppsett og så forsvant folk?

Konkurrenter. På 90-tallet var det ikke så mange fora av denne typen.

Men det gamle oppsettet var også med på å gjøre folk "hekta". F.eks. husker jeg godt at mange gravide, "prøvere" og småbarnsmødre kom til DOL fra noen liknende sider på SOL (Scandinavia Online). For de "overgangene" hadde oppsettet, med bedre muligheter for lengre og mer personlige"samtaler", mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Finnes det noen igjen av de gamle Dolerne her fra den gang det var fart i trådlistene?

Hvor gamle er de gamle Dolerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...